Τα 82.400 αυτοκίνητα έφτασαν οι πωλήσεις της Audi παγκοσμίως για τον μήνα Οκτώβριο. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα παρουσιάζει τις πωλήσεις  της πολυτελούς μάρκας, αυξημένες κατά 7,2%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.

Τις 844.700 μονάδες άγγιξε ο αριθμός των πωληθέντων οχημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα το Ingolstadt κατά την περίοδο των 10 πρώτων μηνών του 2008,  αριθμός ο οποίος ισοδυναμεί με άνοδο της τάξης του 3,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο των 10 πρώτων μηνών του περασμένου έτους.  Η Audi σημείωσε άνοδο τόσο στις Ευρωπαϊκές όσο και στις αναδυόμενες Ασιατικές αγορές. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πρόεδρος της Audi Rupert Stadler δήλωσε: “Τα αποτελέσματα της Audi είναι θετικά, εντούτοις όμως τα συνολικά αποτελέσματα της εταιρείας σταδιακά επηρεάζονται από τις αγορές που παρουσιάζουν ύφεση.”

“Παρά την σημερινή οικονομική κρίση, η εταιρεία μας θα πετύχει το στόχο  φτάνοντας τα 1.000.000 αυτοκίνητα, σε ότι αφορά τις συνολικές πωλήσεις για το 2008,” δήλωσε ο Peter Schwarzenbauer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και υπεύθυνος του τομέα Marketing και Πωλήσεων της Audi AG.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το λανσάρισμα του νέου SUV, του Audi Q5 στα μέσα Νοεμβρίου θα ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις της μάρκας. Οι φετινές καινοτομίες όπως είναι το Audi A4 Avant, το Audi A3 και το Audi A6 συνέβαλαν καθοριστικά στην κατά 2,3% άνοδο των πωλήσεων για το πρώτο 10μηνο στην Ευρώπη  (εξαιρουμένης της Γερμανίας), όπου η Audi παρέδωσε 388.053 αυτοκίνητα (2007: 379.281).

Μόνο για τον Οκτώβριο, οι πωλήσεις έφτασαν τις 34.578 μονάδες, παρουσιάζοντας άνοδο της τάξης του 9,4% (2007: 31.596). Στην Ιταλική αγορά, μία από τις σημαντικότερες Ευρωπαϊκές αγορές για την Audi, οι πωλήσεις του Οκτωβρίου παρά τις ιδιαίτερα δύσκολες οικονομικές συνθήκες, σημείωσαν αύξηση της τάξης του 10,0%, με συνολικό αριθμό που άγγιξε τα 5.509 αυτοκίνητα (2007: 5.008) .

Συνολικά για το διάστημα των πρώτων 10 μηνών του έτους, οι πωλήσεις στην συγκεκριμένη αγορά, έφτασαν τα  50.833 οχήματα, αποτέλεσμα που ισοδυναμεί με αύξηση της τάξης του 1,4% (2007: 50.130).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άνοδο παρουσίασαν οι πωλήσεις της μάρκας με τους 4 κύκλους και στην αγορά της Γαλλίας, όπου ο συνολικός αριθμός για τον μήνα έφτασε τις 4.091 μονάδες (2007: 3.573) ενώ για το πρώτο 10μηνο του έτους, η Audi πούλησε 43.611  αυτοκίνητα, νούμερο που ισοδυναμεί με αύξηση της τάξης του 4,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους (2007: 41.881).

Σε ότι αφορά την Γερμανική αγορά, οι συνολικές πωλήσεις των 210.166 αυτοκινήτων της μάρκας για το πρώτο δεκάμηνο, κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με την περσινή χρονιά (2007: 210.183). Για τον μήνα Οκτώβριο οι πωλήσεις παρέμειναν στο ίδιο υψηλό επίπεδο με τον αντίστοιχο μήνα του περασμένου έτους  (23.802 οχήματα σε σχέση με τα 23.742 του 2007.

Αύξηση της τάξης του 3,9% παρουσίασαν οι πωλήσεις της Audi κατά το διάστημα του Οκτωβρίου στην ευρύτερη περιοχή της Αμερικής (9.644 οχήματα σε σύγκριση με τα 9.282 τον αντίστοιχο μήνα του 2007). Για τους πρώτους 10 μήνες, η πωλήσεις της μάρκας έφτασαν τα 93.346 οχήματα, παρουσιάζοντας ελάχιστη υστέρηση της τάξης του 0,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου (2007: 94.206).

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Audi – παρά τις μεγάλες οικονομικές δυσκολίες της συγκεκριμένης αγοράς – παρουσίασε μικρή αύξηση των πωλήσεων ίση με 0,3%, κατά την περίοδο του Οκτωβρίου. Οι συνολικές πωλήσεις έφτασαν τις 7.443 μονάδες (2007: 7.420). Σε ότι αφορά το πρώτο 10μηνο του έτους, στην παραπάνω αγορά πουλήθηκαν 73.261 της μάρκα του Ingolstadt, αριθμός που ισοδυναμεί με μείωση της τάξης του 3,5% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του περασμένου έτους (2007: 75.898).

Στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού, τον Οκτώβριο πουλήθηκαν περίπου 12.190  πολυτελή αυτοκίνητα με σήμα τους 4 κύκλους, 20,5% περισσότερα από τον αντίστοιχο μήνα του περασμένου έτους (10.115).

Αύξηση της τάξης του 17,6% εμφάνισαν οι πωλήσεις της Audi στις συγκεκριμένες αγορές, με το συνολικό αριθμό να αγγίζει τα 130.370 οχήματα για τους 10 πρώτους μήνες του έτους (2007: 110.876). Στην Κίνα (συμπεριλαμβανομένου και του Hong Kong), δεύτερη σε μέγεθος τοπική αγορά για την μάρκα του Ingolstadt, οι πωλήσεις αυτοκινήτων Audi για τον Οκτώβριο, εμφανίστηκαν αυξημένες κατά 25,1% , καταγράφοντας 9.600 μονάδες (2007: 7.695). 100.560 ήταν περίπου οι πελάτες  που έγιναν κάτοχοι ενός πολυτελούς αυτοκινήτου Audi, στο διάστημα των 10 πρώτων μηνών του 2008, αριθμός που και αυτός είναι αυξημένος κατά 19,9% σε σχέση εκείνον του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2007 (2007: 83.863).

Όσον αφορά στην αγορά της Ελλάδας για το πρώτο δεκάμηνο του 2008, η Audi αύξησε κατά 15,7% τις πωλήσεις της έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2007, με μερίδιο αγοράς 2,4% που αντιστοιχεί σε 6.014 αυτοκίνητα (2007: 5.198 / 2,1%), γεγονός που αποδεικνύει ότι η Audi αποτελεί την πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη πολυτελή μάρκα στην Ελληνική αγορά.

Ειδικότερα, το μήνα Οκτώβριο η Audi πουλώντας 613 αυτοκίνητα, κατέκτησε μερίδιο αγοράς 3,1% και σκοπεύει να ακολουθήσει τη δυναμική της πορεία μέχρι το τέλος του 2008 ενόψει λανσαρίσματος και του νέου Q5 στην κατηγορία των μεσαίων SUV πολυτελείας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης