Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μετά από 7 χρόνια απόλυτης επιτυχίας, η Peugeot αποκάλυψε τη νέα, τρίτη γενιά του επιβλητικού SUV της 3008. Μία νέα γενιά που έρχεται αρχικά σε αμιγώς ηλεκτρικό μορφή (θα ακολουθήσουν και Plug-in εκδόσεις), νέο εσωτερικό –τεχνολογίες, ενώ παράλληλα είναι το πρώτο μοντέλο που πατάει στην καινούργια πλατφόρμα STLA Medium Platform του ομίλου Stellantis. Το μοντέλο θα προσφέρεται στις εκδόσεις Allure και GT.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με χρώμα που αλλάζει ανάλογα το φως

Με μήκος 4.540χλστ. πλάτος 1.890χλστ. και ύψος 1.640χλστ. το αμιγώς ηλεκτρικό crossover διατηρεί τη γνωστή φωτεινή υπογραφή της μάρκας με τα φωτιστικά σώματα νυχιών τόσο εμπρός όσο και πίσω. Παράλληλα διαθέτει ένα διευρυμένο λογότυπο στην κλειστή μάσκα και μικρότερους προβολείς τοποθετημένους μεταξύ του καπό και της μάσκας χωρίς πλαίσιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στάνταρ είναι επίσης τα φώτα LED τεχνολογίας Pixel LED ενώ η χρωματική παλέτα διαθέτει έξι επιλογές. Obsession Blue, Ingaro Blue, Okenite White, Pearl Black, Artense Gray και Titanium Gray. Αξίζει να αναφέρουμε πως το πρώτο χρώμα, αλλάζει από μπλε σε πράσινο ανάλογα με το φως και τη γωνία θέασης.

Τεράστια οθόνη 21 ιντσών

Στο εσωτερικό, το κύριο σημείο αναφοράς του νέου Peugeot E-3008 είναι η τεράστια κυρτή οθόνη ευρείας οθόνης i-Cockpit 21 ιντσών που βρίσκεται στην κορυφή του ταμπλό και λειτουργεί τόσο ως ψηφιακός πίνακας οργάνων όσο και ως οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ωστόσο, δεν επωφελούνται όλες οι εκδόσεις από αυτή την ενιαία πλάκα οθόνης, με την έκδοση Allure να προσφέρει μια ελαφρώς διαφορετική ρύθμιση που αποτελείται από δύο οθόνες 10 ιντσών ενσωματωμένες σε ένα ενιαίο στήριγμα.

Με χώρους για όλη την οικογένεια

Το Peugeot E-3008 έχει όγκο πορτμπαγκάζ 470 λίτρων στην τετρακίνητη έκδοση και 520 λίτρων στην προσθιοκίνητη έκδοση, ενώ υπάρχουν συνολικά 17 διαφορετικοί αποθηκευτικοί χώροι διάσπαρτοι σε όλο το εσωτερικό που αθροίζουν 34 λίτρα.

Διαθέσιμα κινητήρια σύνολα

  • Η πρώτη επιλογή αποτελείται από μία μπαταρία 72kWh και έναν μόνιμο σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος μπροστά και αποδίδει 210 ίππους και 343 Nm ροπής, ενώ η εκτιμώμενη αυτονομία είναι 525 χιλιόμετρα με πλήρη φόρτιση.
  • Ακολουθεί μια έκδοση με δύο κινητήρες που χρησιμοποιεί την ίδια μπαταρία 73 kWh και τον ίδιο μπροστινό κινητήρα με την προηγούμενη έκδοση, αλλά προσθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 111 ίππων (166 Nm) στον πίσω άξονα για συνδυασμένη ισχύ 320 ίππων. Η εκτιμώμενη αυτονομία οδήγησης για αυτή την έκδοση είναι επίσης 525 χλμ.
  • Τέλος, υπάρχει μια ακόμα έκδοση  με μεγαλύτερη μπαταρία 98 kWhκαι έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο εμπρός που αποδίδει 230 άλογα και 2343 Nm ροπής, επιτρέποντας μέγιστη αυτονομία 700χλμ. με πλήρη φόρτιση. Δεν υπάρχει επιλογή διπλού κινητήρα για αυτό το μέγεθος μπαταρίας.

Διαθέσιμη είναι και η λειτουργία 4WD στην έκδοση με διπλό κινητήρα, η οποία κατανέμει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς όταν το οδόστρωμα είναι ολισθηρό, αλλά μόνο σε ταχύτητες έως 135 χιλιόμετρα την ώρα.

Στις αγορές μέχρι το τέλος του έτους

Το  crossover τρίτης γενιάς θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Sochaux της Γαλλίας, όπου συναρμολογούνται και οι συστοιχίες μπαταριών, ενώ οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη και σε άλλες αγορές μέχρι το τέλος του έτους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης