H SkodaAuto συνεχίζει την παράδοση της στα σπορ αυτοκίνητα και επεκτείνει την γκάμα των αυτοκινήτων της που φέρουν το βαρύ λογότυπο RS πέρα από την Octavia 5. Παρουσίασε, λοιπόν, για πρώτη φορά τη νέα Fabia RS στα πλαίσια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης. Οι δυνατότητες της Fabia RS είναι πράγματι εντυπωσιακές. Για πρώτη φορά η SkodaAuto χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο κινητήρα τεχνολογίας TSi με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 180 ίππους από τα 1.400 κυβικά. Ένας μηχανικός υπερσυμπιεστής σε συνδυασμό με ένα υπερσυμπιεστή εξάτμισης αυξάνουν την ισχύ του κινητήρα ομαλά και χωρίς ενοχλητικά ξεσπάσματα, χαρίζοντας στη Fabia RS τελική ταχύτητα που φτάνει τα 224km/h και επιτάχυνση από 0-100km/h σε μόλις 7.3’’ εξασφαλίζοντας στον οδηγό μία πραγματικά σπορ οδηγική εμπειρία. Με κατανάλωση καυσίμου 6.4lt/100km η Fabia RS προσφέρει κορυφαία ιπποδύναμη, σε συνδυασμό με εξαιρετική οικονομία καυσίμου όντας ταυτόχρονα και ιδιαίτερα φιλική προς το περιβάλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη Fabia RS ο εμπρός προφυλακτήρας έχει σπορ σχεδίαση, με ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης που συνδυάζονται με σύστημα δυναμικής γωνιακής κλίσης (corner system) και με φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Η μοναδικότητα της Fabia RS σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις τονίζεται ακόμη περισσότερο χάρη στις ζάντες αλουμινίου 17’’ Gigaro που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την RS, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα φιμέ τζάμια, τον νέου σχεδιασμού πίσω προφυλακτήρα με ενσωματωμένο διαχύτη αέρα (diffuser) και τη διπλή εξάτμιση. Ανάλογά με το χρώμα του αμαξώματος, η οροφή, το σπόιλερ οροφής καθώς και οι ζάντες αλουμινίου θα διατίθενται σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς: μαύρο, άσπρο και ασημί.

Το ενισχυμένο πλαίσιο της Fabia RS, η οποία διαθέτει ESP, ABS και ASR στο βασικό εξοπλισμό, είναι σχεδιασμένο ώστε να συνδυάζεται ιδανικά με τον πανίσχυρο κινητήρα των 180 ίππων και να εξασφαλίζει σπορ αλλά ταυτόχρονα και ασφαλή οδηγική συμπεριφορά. Κατά τη γρήγορη οδήγηση σε δρόμους με στροφές, το νέο σύστημα XDS, ένα σύστημα ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού, αναγνωρίζει την τάση του εμπρός εσωτερικού τροχού να σπινάρει και ενεργοποιεί ηλεκτρονικά τα φρένα στο συγκεκριμένο τροχό, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη ροπή που μεταφέρεται στον εξωτερικό τροχό, ο οποίος αποκτά πλέον καλύτερη πρόσφυση. Το σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών (TPM) καθώς και το σύστημα υποβοήθησης της εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Control) αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού για μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια. Η Fabia RS θα διατίθεται με σπορ μπάκετ καθίσματα που ρυθμίζονται σε ύψος και φέρουν τα λογότυπα RS. Το σπορ δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι, που προαιρετικά μπορεί να διαθέτει και χειριστήρια ( paddles ) για τις αλλαγές ταχυτήτων στο επτά (7) σχέσεων αυτόματο κιβώτιο DSG, ρυθμίζεται τηλεσκοπικά αλλά και σε ύψος, όπως άλλωστε και στις υπόλοιπες εκδόσεις της Fabia. Ο καθαρόαιμος χαρακτήρας της Fabia RS υπογραμμίζεται από τα αντιολισθητικά πεντάλ αλουμινίου και τον σπορ πίνακα οργάνων.

Η νέα Fabia RS 1.4TSi 180hp θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2010.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης