Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στον υπόλοιπο πλανήτη, οι οδηγοί χρησιμοποιούν την κόρνα για να προλάβουν ή για να αποτρέψουν κάποιο ατύχημα. Στην Ελλάδα πατάνε κόρνα για να χαιρετήσουν, να πουν ευχαριστώ, να κράξουν έναν άλλο οδηγό, ή επειδή απλά έχει κίνηση και τα αυτοκίνητα είναι σταματημένα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πόσες φορές σας έχει τύχει, να πατήσει κάποιος κόρνα, σε κλάσματα δευτερολέπτου από τη στιγμή που το φανάρι θα γίνει πράσινο;

Δείτε εδώ πόσο είναι το πρόστιμο για μη χρήση ζώνης ασφαλείας στους πίσω επιβάτες.

Η χρήση της κόρνας είναι ξεκάθαρη και τα περιθώρια εφαρμογής της είναι ξεκάθαρα στον Κ.Ο.Κ. σύμφωνα με το Άρθρο 37:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η χρήση κόρνας επιτρέπεται μόνο:

  • Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης για την αποφυγή δυστυχήματος.
  • Εκτός κατοικημένων περιοχών, κατά το προσπέρασμα, για να ειδοποιηθεί ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος, αν αυτό είναι απαραίτητο.
  • Όταν μεταφέρονται με οχήματα άτομα, τα οποία κινδυνεύουν ή έχουν άμεση ανάγκη ιατρικής βοήθειας.
  • Η χρήση των ηχητικών οργάνων πρέπει να μην παρατείνεται πέραν του απολύτως αναγκαίου χρόνου.
  • Οι οδηγοί αυτοκινήτων οχημάτων, μπορούν τη νύχτα, αντί ηχητικών προειδοποιήσεων να δίνουν τις φωτεινές προειδοποιήσεις, του Άρθρου 36 παρ. 4 του παρόντος Κώδικα.

Εάν γίνει χρήση της κόρνας σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, τότε το πρόστιμο που βεβαιώνεται στον οδηγό είναι στα 20 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης