Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορούμε με μεγάλη σιγουριά να πούμε πως το all-in των εταιριών στην ηλεκτροκίνηση έχει γίνει πλέον 50-50 σε αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Μπορεί στη θεωρία τα ηλεκτρικά να είναι το μέλλον, στην πράξη όμως τα υβριδικά σύνολα είναι πιο κοντά στις απαιτήσεις τις καθημερινότητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι και η Lancia που παρουσίασε πριν λίγες εβδομάδες τη νέα Ypsilon ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, έρχεται σήμερα να μας συστήσει την υβριδική έκδοση της, η οποία θα πωλείται παράλληλα με την EV.

Το υβριδικό σύνολο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, το μοντέλο διαθέτει έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων, ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCT έξι ταχυτήτων και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παράγει 100 ίππους.

Η επιτάχυνση 0-100 έρχεται σε 9.3 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 190χλμ./ώρα, κάνοντας ξεκάθαρο ότι το μικρό hatchback εστιάζει στην αποδοτικότητα και όχι στην ταχύτητα.

Σχετικά με την τελευταία, η κατανάλωση του μοντέλου είναι μόλις 4.6λτ./100χλμ. ενώ η εταιρία τονίζει πως η νέα Ypsilon, μπορεί να κινηθεί σε μικρές αποστάσεις μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, καθώς υπάρχουν λειτουργίες e-Creeping και e-Queuing. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι το σύστημα κίνησης παρέχει το καλύτερο και από τους δύο κόσμους, καθώς προσφέρει ευελιξία καθώς και “σεβασμό στο περιβάλλον”.

Το εσωτερικό παραμένει ίδιο με την ηλεκτρική έκδοση, έχοντας διατηρήσει τη διάταξη των δύο μεγάλων οθονών (10.25 ίντσες η κάθε μία) αλλά και το σύστημα SALA (Sound Air Light Augmentation) της Lancia το οποίο επιτρέπει στον οδηγό μέσω φωνητικών εντολών να αλλάξει την ατμόσφαιρα της καμπίνας.

Οι τιμές στην Ιταλία ξεκινούν από τα 28.000 ευρώ για την υβριδική αυτή έκδοση, ενώ η τιμή για την αμιγώς ηλεκτρική είναι στα 40.000 ευρώ.

Αξίζει να αναφέρουμε πως όλα τα νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν από το 2026 και μετά θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης