Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

Ονομάζεται Bugatti Chiron Profilée και πρόκειται για το τελευταίο και μοναδικό μοντέλο αυτής της σειράς που θα παραχθεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο αυτό μοντέλο είναι βασισμένο στην Pur Sport μια ελαφρύτερη, πιο εστιασμένη για πίστα Chiron, με τροχούς μαγνησίου, μικρότερες σχέσεις μετάδοσης που βελτιώνουν την επιτάχυνση, πιάνοντας τα 100 χιλιόμετρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα.

Στη θέση της πίσω (τεράστιας) αεροτομής έρχεται μια νέα που εξακολουθεί να καταφέρνει να αναπτύξει το 80 τοις εκατό της κάθετης δύναμης της Pur Sport. Ενώ η τελική ταχύτητα της Pur Sport ήταν 350 χιλιόμετρα, το Profilée μπορεί να φτάσει τα 380 χιλιόμετρα. 

Η πίσω αεροτομή εξυπηρετεί διπλό σκοπό, όχι μόνο παρέχει δύναμη προς τα κάτω με την επάνω επιφάνειά της, αλλά εκκενώνει τον ζεστό αέρα από την κάτω πλευρά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο μπροστινό μέρος, το Profilée αποκτά ευρύτερες εισαγωγές αέρα, μεγαλύτερη μάσκα Bugatti που βοηθά στην ψύξη του ψυγείου και αναθεωρημένο μπροστινό διαχωριστή. Το πλαίσιο έχει ρυθμιστεί, τοποθετώντας τη συνολική του διάταξη μεταξύ Sport και Pur Sport. Τα ελατήρια είναι 10 τοις εκατό πιο άκαμπτα από το Sport και ο πίσω άξονας αποκτά 50 τοις εκατό περισσότερο αρνητικό κύρτωμα. Ο στόχος είναι καλύτερο κράτημα χωρίς απώλεια άνεσης.

Εννοείται πως ο πρωταγωνιστής αυτού του έργου είναι ο W16 κινητήρας που αποδίδει 1500 ίππους με κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Οι κάτω επιφάνειες είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα, σε μπλε απόχρωση και οι τροχοί είναι μοναδικοί και σε αυτό το αυτοκίνητο. 

Το νέο μοντέλο πήρε το όνομά του από το Type 46 Profilée, ένα fastback από το 1931, με φινίρισμα σε μια μοναδική απόχρωση που ονομάζεται Argent Atlantique, που αναπτύχθηκε για αυτό το αυτοκίνητο. 

Η παρουσίαση του θα γίνει στη γκαλερί τέχνης του Λούβρου στο Παρίσι την 1η Φεβρουαρίου, όπου το ένα και μοναδικό Profilée θα δημοπρατηθεί, ενώ μέρος των εσόδων θα διατεθεί για φιλανθρωπικούς σκοπούς. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης