Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Mazda 6, αποτελούσε τη ναυαρχίδα της γκάμας εδώ και 22 χρόνια που βρίσκεται στην παραγωγή. Το μεσαίο sedan της φίρμας, θα περάσει για τελευταία φορά τη γραμμή παραγωγής (στο εργοστάσιο της Ιαπωνίας )στα μέσα του Απριλίου με την εταιρεία να ανακοινώνει πως δεν πρόκειται να υπάρξει αντικαταστάτης του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντιθέτως, σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η σειρά των crossover CX μοντέλων, είναι υπεραρκετή για να καλύψει το κενό που θα αφήσει το Mazda 6. Από το λανσάρισμά του πριν από 22 χρόνια, το μεσαίο sedan κατάφερε να πετύχει 226.437 πωλήσεις.

Η τελευταία γενιά του μοντέλου, λανσαρίστηκε το 2012 και η απόσυρσή του από την ιαπωνική αγορά ακολουθεί τη νωρίτερη απόσυρσή του από τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο το 2021 και το 2023, αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 6 δεν έχει “πεθάνει” οριστικά, αφού το αυτοκίνητο παραμένει στην παραγωγή σε εργοστάσια εκτός Ιαπωνίας. Ωστόσο, με το τέλος της συναρμολόγησης στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα θα αποσυρθεί σταδιακά και από τις υπόλοιπες διεθνείς αγορές.

Τελικά, οι όλο και αυξανόμενες πωλήσεις των SUV έχουν σχεδόν «αναγκάσει» τις εταιρείες να επικεντρωθούν σε αυτά και να «κόψουν» τις sedan επιλογές σιγά σιγά.

Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως η γκάμα των CX crossover μοντέλων της Mazda έχει μεγέθη και κινητήρες για όλα τα γούστα και έτσι ακόμα και οι fans του 6, θα βρουν έναν άξιο (και πιο μοντέρνο) αντικαταστάτη του να επιλέξουν.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης