Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Range Rover Velar είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο κομψά και premium SUV της αγοράς, το οποίο μόλις δέχθηκε μία ελαφριά ανανέωση. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι σχεδιαστές της Land Rover δεν έχουν ασχοληθεί πολύ με το στυλ, καθώς το premium όχημα διατηρεί σε μεγάλο βαθμό την σχεδιαστική του φιλοσοφία και οι αλλαγές είναι στα σημεία. Ξεχωρίζουν λοιπόν οι νέοι προβολείς Pixel LED με νέα γραφικά, την ώρα που και ο προφυλακτήρας έχει νέα σχεδίαση. Ίσως η μεγαλύτερη αλλαγή στο εξωτερικό του αμαξώματος να είναι η προσθήκη νέων χρωμάτων όπως Metallic Varesine Blue και Premium Metallic Zadar Grey.

Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι πολύ πιο σημαντικές, καθώς η διάταξη διπλής οθόνης αφής του απερχόμενου Velar έχει αντικατασταθεί από έναν καθαρότερο και πιο μοντέρνο σχεδιασμό για την κεντρική κονσόλα. Το κεντρικό στοιχείο είναι η νέα κυρτή γυάλινη οθόνη αφής 11,4 ιντσών που πλέον ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των χειριστηρίων κλιματισμού. Έτσι, το Velar δεν έχει κανενός είδους φυσικά χειριστήρια, εκτός από αυτά που είναι τοποθετημένα στο τιμόνι. Σύμφωνα με τη Land Rover, το 80% των εργασιών μπορεί να εκτελεστεί μέσα σε δύο πατήματα από την αρχική οθόνη. Το σύστημα είναι συμβατό με ενημερώσεις over-the-air, φέρνοντας βελτιώσεις στο infotainment, την πλοήγηση, τα ενσωματωμένα διαγνωστικά, το πλαίσιο και το σύστημα μετάδοσης κίνησης Pivi Pro7.

Η Land Rover δηλώνει ότι το Velar έχει την πιο ήσυχη καμπίνα στην κατηγορία του χάρη στη διαθέσιμη λειτουργία Active Road Noise Cancellation του προαιρετικού συστήματος Meridian 3D Surround Sound System με 17 ηχεία. Επιπλέον, το σύστημα φιλτραρίσματος Cabin Air Purification Plus διασφαλίζει ότι ο αέρας είναι απόλυτα καθαρός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το plug-in υβριδικό Range Rover Velar P400e έχει αναβαθμιστεί με μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 19,2 kWh (από 13,6 kWh). Ως αποτέλεσμα, η αυτονομία είναι τώρα στα 64 χλμ. στον κύκλο WLTP, που αντιπροσωπεύει αύξηση 11 χλμ. σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Η νέα μπαταρία είναι επίσης συμβατή με ταχεία φόρτιση DC, κερδίζοντας από 0-80% σε 30 λεπτά όταν συνδεθεί σε φορτιστή 50 kW. Η πλήρης φόρτιση διαρκεί 2,5 ώρες από έναν τυπικό φορτιστή AC 7 kW.

Η υπόλοιπη γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει επιλογές βενζίνης και ντίζελ, με τα περισσότερα από αυτά να διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt και όλα να συνδυάζονται αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς. Όλες οι εξακύλινδρες και PHEV διακοσμήσεις διατίθενται στάνταρ με Adaptive Dynamics (ενεργητική ανάρτηση), ενώ η Electronic Air Suspension είναι προαιρετική. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης