Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όλα συνέβησαν στο πρωτάθλημα του φετινού GT-R Challenge στην Αυστραλία, όπου ο Mick Mansour κατάφερε να ξεγελάσει πραγματικά τον θάνατο και να μας θυμίσει με τον πιο έμπρακτο τρόπο πως ο κατάλληλος εξοπλισμός σώζει ζωές ακόμα και στις πιο απίθανες περιπτώσεις. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο που ανήκει στον Mick Mansour δεν είναι ένα συνηθισμένο Nissan Skyline R33 GT-R καθώς ο εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας RB26 είναι ικανός να αποδίδει 2.100 ίππους, αλλά είχε ρυθμιστεί στους 1.500 ίππους για τη συμμετοχή στη συγκεκριμένη εκδήλωση.

Στη πρώτη απόπειρα τα είχε πάει πολύ καλά, γράφοντας μόνο 8.70 για το 400άρι, με τη δεύτερη απόπειρα να είναι ακόμα καλύτερη στα 8.40. Στην τρίτη προσπάθεια ο Mansour αποκαλύπτει ότι το αυτοκίνητο άρχισε να γλιστράει προς τα δεξιά με 270 χλμ./ώρα και ενώ μπορούσε να το διορθώσει, ένα από τα ελαστικά άγγιξε την άκρη του γρασιδιού στο πλάι του διαδρόμου. Αυτό οδήγησε αμέσως το GT-R σε ανεξέλεγκτη πορεία, κάνοντάς το να αναποδογυρίσει συνολικά 11 φορές, όμως ο οδηγός όχι μόνο γλίτωσε με ελάχιστα γδαρσίματα, αλλά βγήκε και μόνος από το αυτοκίνητο. 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ο ίδιος αναφέρει, πάντα φοράει πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας, ενώ το GT-R του είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα πλήρες roll cage, κάτι που πιθανότατα του έσωσε τη ζωή. Παραδέχεται, ωστόσο, ότι έχει μια πολύ κακή συνήθεια να μη σηκώνει ποτέ το γκάζι. Αξιοσημείωτο είναι ότι από το R33 σώθηκαν αρκετά εξαρτήματα όπως ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, το διαφορικό, δύο τροχοί και μια σειρά από εσωτερικά μέρη.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης