Στο συνέδριο συμμετείχε σύσσωμο  το Δίκτυο Επίσημων Διανομέων της Citroёn και φυσικά οι νέοι συνεργάτες καθώς και τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας του Ομίλου Συγγελίδη. Ο Γενικός Διευθυντής κ. Πέτρος Πιπερίδης, αφού έκανε έναν απολογισμό της εξαιρετικά επιτυχημένης χρονιάς που πέρασε, αναφέρθηκε στην στρατηγική και τους στόχους της μάρκας για τη χρονιά που διανύουμε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διατήρηση και επαύξηση  της ποιότητας υπηρεσιών σε όλο το εύρος των λειτουργιών της μάρκας,  καθώς  στην κορυφή των προτεραιοτήτων της Citroёn είναι η απόλυτη ικανοποίηση  των πελατών της, τόσο πριν όσο και μετά από την πώληση. Η πελατοκεντρική προσέγγιση της Stellantis εστιάζει στην έρευνα ικανοποίησης πελατών (Customer Satisfaction Index), στην οποία τα πανελλαδικά αποτελέσματα της Citroёn είναι ιστορικά υψηλά.

Με το πέρας των εργασιών και κατά τη διάρκεια του δείπνου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Συγγελίδη, κ. Πολυχρόνης Συγγελίδης αφού έκοψε την πατροπαράδοτη πρωτοχρονιάτικη πίτα για το δίκτυο της Citroёn, ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες του για την εμπορική επιτυχία της μάρκας για το 2023, εκφράζοντας παράλληλα την πεποίθησή του ότι το 2024 η  Citroёn θα στοχεύσει την κορυφή της  αγοράς του αυτοκίνητου. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η χρονιά ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, καθώς η γαλλική μάρκα κατέκτησε την τρίτη  θέση στο σύνολο των ταξινομήσεων, με 1.376 αυτοκίνητα (επιβατικά και επαγγελματικά) και μερίδιο 10,1%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δίκτυο Επίσημων διανομέων της Citroёn αναπτύσσεται συνεχώς, με στόχο την πλήρη πανελλαδική κάλυψη, απαρτίζεται δε σήμερα από 40 διανομείς και από  περισσότερα από 45 σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης, με πανελλαδική κάλυψη 96%.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης