Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μέσα από τα επίσημα χείλη του νέου διευθύνων συμβούλου της, η VW δηλώνει πως τελικά θα καταφέρει τελικά να έχει έτοιμη τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα SSP από το 2026. Μία δήλωση που σημαίνει πως η γερμανική εταιρία είναι πάλι εντός χρονοδιαγράμματος και πως είναι έτοιμη να αλλάξει τις ισορροπίες στην παγκόσμια ηλεκτροκίνητη.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρά το γεγονός πως η VW αντιμετώπισε διάφορες δυσκολίες με το λογισμικό, που αρχικά έδειχναν να πηγαίνουν πίσω τη νέα πλατφόρμα, ο Blume σε πρόσφατη εκδήλωση της VW που πραγματοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα, δήλωσε ότι η SSP θα λανσαριστεί το 2026 και θα είναι ικανή να προσφέρει στα νέα ηλεκτρικά, ιπποδυνάμεις έως και 1.724 ίππους.

“Οι πλατφόρμες καλύπτουν έως και το 75 τοις εκατό του συνολικού κόστους υλικών για τα ηλεκτρικά οχήματα, σε σύγκριση με έως και 10 τοις εκατό για τα βενζινοκίνητα. Ως εκ τούτου, αποτελούν βασικό παράγοντα για την κερδοφορία στο μέλλον”.

Παρόλο που η πλατφόρμα SSP θα χρησιμοποιηθεί σε κάθε όχημα του VW Group, από τη φθηνότερη Škoda μέχρι την ακριβότερη Lamborghini, το πλαίσιο κάθε οχήματος δεν θα είναι πανομοιότυπο. Η Volkswagen θα δουλέψει πάνω στη μικρότερη έκδοση της πλατφόρμας που θα απευθύνεται στα φθηνότερα οχήματά της, η Audi θα δουλέψει πάνω στη μεσαία πλατφόρμα και η Porsche θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη, ακριβότερη έκδοση της πλατφόρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο λογισμικό του ομίλου VW θα επιτρέψει επίσης στα οχήματά του να έχουν αυτονομία έως και επιπέδου 4, ουσιαστικά το πιο αυτόνομο σύστημα που μπορεί να αποκτήσει ένα όχημα, διατηρώντας το τιμόνι και τα χειριστήρια για τον άνθρωπο.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης