Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Cybertruck αποτελεί ίσως το πιο πολυσυζητημένο μοντέλο της αμερικάνικης εταιρίας. Έγινε αρχικά διάσημο όταν στην πρώτη του παρουσίαση επί σκηνής, ο Έλον Μασκ στην προσπάθεια του να αποδείξει την αντοχή των τζαμιών, έριξε μια πέτρα η οποία τελικά θρυμμάτισε το τζάμι. Στη συνέχεια όλοι ασχολήθηκαν με την επανάσταση που θα φέρει το συγκεκριμένο όχημα στην κατηγορία off-road καθώς θα είναι ηλεκτροκίνητο, θα έχει πραγματικά φουτουριστική (οριακά διαστημική) εμφάνιση, ενώ παράλληλα θα έχει κάθε είδους τεχνολογία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά από 3 χρόνια αναβολών για την επίσημη έναρξη παραγωγής του, φαίνεται πως το 2023 θα είναι η χρονιά που θα το δούμε για πρώτη φορά στους δρόμους. Όμως, με σχεδόν 1 εκατ. προπαραγγελίες, αυτό σημαίνει πως η λίστα αναμονής από την έναρξη παραγωγής θα είναι πάνω από έναν χρόνο. Από τότε που αποκαλύφθηκε το πρωτότυπο Cybertruck στα τέλη του 2019, η Tesla πήγε πίσω το χρονοδιάγραμμα παραγωγής τρεις φορές: από τα τέλη του 2021 έως τα τέλη του 2022, μετά στις αρχές του 2023 και πιο πρόσφατα μέχρι τον στόχο της αρχικής παραγωγής στα μέσα του 2023. Τον Μάιο του 2022, η Tesla σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες για το Cybertruck εκτός Βόρειας Αμερικής, με τον Μασκ να υποστηρίζει ότι η εταιρεία είχε περισσότερες παραγγελίες «από όσες θα μπορούσαμε ενδεχομένως να εκπληρώσουμε για τρία χρόνια μετά την έναρξη της παραγωγής».

Η Tesla ισχυρίζεται ότι το βασικό μοντέλο παρέχει αυτονομία άνω των 400χλμ. η οποία αναβαθμίζεται σε 480 στην έκδοση με διπλό κινητήρα, ενώ η κορυφαία έκδοση με τριπλό κινητήρα μπορεί να υπερηφανεύεται για αυτονομία 800χλμ.. Επίσης, το μήκος κλειστού χώρου φόρτωσης φτάνει τα 1,98 μ., το ωφέλιμο φορτίο αγγίζει τους 1,6 τόνους και η ικανότητα ρυμούλκησης τους 6,35 τόνους.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Ένα νέο βίντεο τραβηγμένο από drone, δείχνει ένα Cybertruck προπαραγωγής, να περνάει πάνω από διάφορα ειδικά τοποθετημένα εμπόδια στο εργοστάσιο της Tesla, σε μία προσπάθεια να βρεθεί η τέλεια αναλογία άνεσης και ικανοτήτων. Παράλληλα ελέγχεται και εάν υπάρχουν τριγμοί στην καμπίνα και ποιοτικές αστοχίες που εντείνονται με το πέρασμα από λακκούβες. Όλα πάντως δείχνουν πως το αυτοκίνητο είναι στην τελική ευθεία για την γραμμή παραγωγής.
 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης