Τα οχήματα 4×4-ATV έχουν δεχτεί μεγάλο πλήγμα λόγω της οικονομικής κρίσης. Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν ακόμα πελάτες που επιλέγουν μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας γεγονός που αποτυπώνεται και στις συνολικές ταξινομήσεις από την αρχή του έτους και οι οποίες έχουν φτάσει τις 600.

Το εντυπωσιακό από όλα είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι επιλέγουν να αγοράσουν premium αυτοκίνητα όπως τα μοντέλα της BMW που ούτε λίγο ούτε πολύ έχουν μερίδιο αγοράς που φτάνει το 51,33%. Δηλαδή ένας στους δύο πελάτες της συγκεκριμένης κατηγορίας επιλέγει να αγοράσει το X1 ή το Χ3. Σημαντικό ρόλο έχει παίξει η νέα Χ1 με τον κινητήρα των 1.600 κ.εκ. που δεν επιβαρύνει με φόρους τους ιδιοκτήτες. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το διαχρονικό Suzuki Jimny ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν το Audi Q3 και το Daihatsu Terios.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο κάτω ακολουθούν τα, Mercedes GLK, Mercedes ML, Land Rover Evoque, BMW X5, Jeep Grand Cherokee και Jeep Wrangler.

   

Πωλήσεις 4×4-ATV*
BMW X1 (221)
BMW X3 (87)
Suzuki Jimny (74)
Daihatsu Terios (65)
Audi Q3 (30)
Mercedes GLK (22)
Mercedes ML (16)
Land Rover Evoque (14)
BMW X5 (11)
Jeep Grand Cherokee (8)
Jeep Wrangler (8)
*Πηγή: ΣΕΑΑ, Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2012

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Την BMW Χ1 αγοράζει στην Ελλάδα 1 στους 3 της κατηγορίας 4×4-ATV…

Δεύτερο μοντέλο σε πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας η BMW Χ3

Το Suzuki Jimny είναι το τρίτο σε πωλήσεις μοντέλο…

   

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης