Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η εταιρεία QuantumScape κατασκεύασε μία επαναστατική και άκρως ανθεκτική νέα μπαταρία στερεάς κατάστασης, την οποία δοκίμασε η VW και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με την εταιρεία μπαταριών, το πρωτότυπο υποβλήθηκε σε περισσότερους από 1.000 κύκλους φόρτισης και όπως αποδείχθηκε, η μπαταρία αυτή, διατήρησε περισσότερο από το 95% της αρχικής ενεργειακής της χωρητικότητας. Η εταιρεία υποστήριξε ότι αυτό είναι «ισοδύναμο με ένα EV που διανύει 482.803 χλμ. χωρίς καμία αξιοσημείωτη απώλεια στην αυτονομία του».

Ο στόχος της εταιρείας είναι να λανσάρει στο εμπόριο μία μπαταρία που να πετυχαίνει διατήρηση του 80% της χωρητικότητάς της μετά από 800 κύκλους φόρτισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η QuantumScape δήλωσε ότι οι πολύμηνες δοκιμές που διεξήχθησαν από τα εργαστήρια PowerCo της Volkswagen “αποδεικνύουν τις δυνατότητες απόδοσης των μπαταριών μετάλλου λιθίου στερεάς κατάστασης – οι οποίες υπόσχονται μεγαλύτερες αποστάσεις, μικρότερους χρόνους φόρτισης και μέγιστη ασφάλεια – σε σύγκριση τόσο με τις παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου όσο και με άλλες μπαταρίες επόμενης γενιάς που βρίσκονται υπό ανάπτυξη”.

Η εταιρεία εργάζεται εντατικά και σε συνεργασία με τον όμιλο VW ώστε να φέρει τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης στην αγορά το συντομότερο δυνατό. Τα πρώτα δείγματα για εμπορική διάθεση θα είναι έτοιμα από το 2025 και όλα δείχνουν πως θα φέρουν την επανάσταση στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων.

Φαίνεται πως στο άμεσο μέλλον θα εξαλείφονται σταδιακά όλα τα «αγκάθια» της ηλεκτροκίνησης, όπως η αυτονομία, το βάρος των μπαταριών, ο χρόνος φόρτισης και τα δίκτυα φόρτισης. Το μόνο σίγουρο όμως είναι πως τίποτα δεν θα κάνει τον κόσμο να αγοράσει ηλεκτρικά, εάν δεν είναι προσιτά σαν τα βενζινοκίνητα.

Κανείς δεν είπε ότι δεν θέλει ηλεκτρικό, απλά ακόμα είναι ιδιαίτερα ακριβά!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης