Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όπως ανανεώθηκε το Clio πριν περίπου ένα χρόνο, έτσι ήρθε και η σειρά του Captur να πάρει έναν αέρα φρεσκάδας ώστε να παραμείνει επίκαιρο και ανταγωνιστικό. Το Captur του 2024 ακολουθεί την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα με εντυπωσιακά φώτα ημέρας LED και το ανασχεδιασμένο λογότυπο – διαμάντι. Ολόκληρη η μπροστινή πλευρά έχει επανασχεδιαστεί, κάτι που δεν συμβαίνει πολύ συχνά κατά τη διάρκεια της ζωής ενός οχήματος, δείχνοντας πως οι υπεύθυνοι της Renault δεν φοβούνται να ρισκάρουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και σε νέα έκδοση Esprit Alpine

Όπως είπαμε και προηγουμένως, ξεχωρίζουν οι αλλαγές στην πρόσοψη με τα εντυπωσιακά νέα LED φώτα ημέρας να ταιριάζουν άψογα με το νέο προφυλακτήρα αλλά και το νέο λογότυπο της εταιρίας. Στο πίσω μέρος παραμένουν τα φώτα σχήματος «C» τα οποία έχουν πλέον νέα γραφικά ενώ η εταιρία ενημέρωσε το σήμα της στην πίσω πόρτα για να ταιριάζει με την τελευταία εταιρική ταυτότητα και φαίνεται ότι οι ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης ανήκουν πλέον στο παρελθόν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έφυγε η RS Line έκδοση –  Ήρθε η Esprit Alpine

Η νέα έκδοση Esprit Alpine αντικαθιστά την παλιά RS Line στην κορυφή της γκάμας. Παράλληλα το νέο Captur μπορεί να συνδυαστεί με 14 διαφορετικές διχρωμίες και εξίσου πολλά χρώματα, ενώ το μέγεθος της ζάντας φτάνει από τις 17 ίντσες μέχρι και τις 19 (στην έκδοση Esprit Alpine).

Εσωτερικό με μεγαλύτερες οθόνες και χωρίς δέρμα

Το εσωτερικό μοιάζει άμεσα οικείο (πρόκειται άλλωστε για ένα απλό facelift), αλλά η οθόνη αφής του infotainment έχει πλέον διαστάσεις 10,4 ιντσών, ενώ ο μεγαλύτερος ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 10,25 ιντσών. Με το Captur 2024, η Renault αφαιρεί όλο το δέρμα από το εσωτερικό του μικρομεσαίου crossover, ενώ απαλλάσσεται και από το χρώμιο. Η νέα ταπετσαρία είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένα υλικά που βασίζονται σε ανανεώσιμα υλικά.

Και με LPG έκδοση αυτονομίας 1.100χλμ. 

Το νέο Captur έχει μία πληρέστατη γκάμα κινητήριων συνόλων. Στην βάση των επιλογών υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo των 90 ίππων και 160 Nm ροπής που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος 1,3 λίτρων turbo κινητήρας αποδίδει 140 ίππους και συνεργάζεται με το ίδιο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Μια πιο ισχυρή έκδοση του κινητήρα των 1,3 λίτρων αποδίδει 160 ίππους και διοχετεύει την ισχύ στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων.

Εναλλακτικά, υπάρχει και το υβριδικό σύστημα κίνησης με έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 94 ίππους και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 36 κιλοβάτ, μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης 18 kW και μια μπαταρία 1,2 kWh. Έχει συνδυασμένη απόδοση 145 ίππων και 250 Nm ροπής ενώ εκκινεί πάντα σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Η Renault ισχυρίζεται ότι το 80% της οδήγησης στην πόλη γίνεται χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όπως ήταν αναμενόμενο, δεν υπάρχει κινητήρας ντίζελ, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη απομακρύνονται σταδιακά από την τοποθέτηση πετρελαιοκινητήρων στα μικρότερα αυτοκίνητά τους. Ωστόσο, υπάρχει μια έκδοση LPG (υγραέριο) με τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,0 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Με γεμάτες τις δεξαμενές βενζίνης και υγραερίου, το Captur με 100 ίππους  μπορεί να διανύσει έως και 1.100χλμ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης