Η νέα γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας είναι έτοιμη να ξεκινήσει της εμπορική της πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά, συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδας. Το καινούριο Auris θα βρίσκεται στη χώρα μας στα τέλη του έτους ή στις αρχές του 2013.

Η Toyota έχει αλλάξει σημαντικά το Auris, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά, όντας πιο κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα. Το αμάξωμα έχει πιο δυναμική εικόνα, με το εσωτερικό να είναι πιο μοντέρνο και με καλύτερη ποιότητα. Η καμπίνα προσφέρει σχεδόν τα ίδια επίπεδα άνεσης με τη τωρινή γενιά, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 360 λίτρων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μηχανικά θα προσφέρεται με τέσσερις κινητήρες και ένα υβριδικό σύνολο. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1,33 VVT-I με τους 100 ίππους, ο οποίος έχει μέση κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων στα 125 γρ.χλμ. Ακολουθεί ο 1,6 με τους 132 ίππους που συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο CVT. Οι τιμές στην κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 είναι και εδώ αρκετά χαμηλές, με 5,9 λτ./100 χλμ. και 138 γρ./χλμ.  

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,4 με σύστημα start/stop και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, η οποία απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας και έχει μέση κατανάλωση κάτω από 4 λίτρα. Ο δίλιτρος diesel έχει 124 ίππους, όπως όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις περιλαμβάνει start/stop και έχει μέση κατανάλωση στα 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές στα 112 γρ./χλμ.

Η υβριδική έκδοση, συνδυάζει ένα κινητήρα βενζίνης και ένα ηλεκτροκινητήρα, με τη συνολική απόδοση να φθάνει τους 136 ίππους. Η Toyota δεν έχει δώσει επίσημα στοιχεία, αλλά είναι βέβαιο ότι θα είναι η πιο οικονομική από όλες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Δείτε εδώ το νέο Auris

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης