Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων της εταιρείας, Gianmaria Fulgenzi, δήλωσε ότι ο νέος V12 κινητήρας, δεν πρόκειται να αποκτήσει turbo.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Autocar, ο Fulgenzi ξεκαθάρισε πως η Ferrari χρησιμοποιεί turbo όταν πρέπει να μειώσει τον κυβισμό ενός κινητήρα διατηρώντας παράλληλα την ισχύ του. Ο ατμοσφαιρικός V12 που κινεί τη νέα 12Cilindri, δεν συρρικνώθηκε, με τα 6.5λτ. κυβισμού να αποδίδουν πλέον 850 ίππους.

Η Ferrari ξόδεψε πολλά χρήματα για να εγγυηθεί ότι ο κινητήρας θα πληροί τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro6e χωρίς να υποβαθμίσει τις επιδόσεις, και τα κατάφερε. Η νέα 12Cilindri μπορεί να φτάσει τα 100χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και τα 200χλμ./ώρα σε 7,9, ενώ πετυχαίνει και τελική ταχύτητα 340χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

«Ο V12 είναι ατμοσφαιρικός ώστε να δημιουργεί συναίσθημα, ήχο και επιτάχυνση από τις χαμηλές στροφές μέχρι τις μέγιστες. Αυτό είναι το προϊόν που θέλαμε να προσφέρουμε» δήλωσε ο Fulgenzi.

Ο νέος V12 είναι παρόμοιος με τον κινητήρα της 812 Competizione. Ωστόσο, ο κινητήρας της 12Cilindri μπορεί να τροποποιεί την καμπύλη ροπής του μέσω της τρίτης και τέταρτης σχέσης με ένα σύστημα που ονομάζεται «Adaptive Torque Shaping». Ένα οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διοχετεύει την ισχύ στους πίσω τροχούς.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάστηκαν να μειώσουν τους κινητήρες για να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων, και η Ferrari απέφυγε να το κάνει αυτό στον V12 προς το παρόν. Ωστόσο, οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο θεσπίζουν αυστηρές προθεσμίες που απαγορεύουν την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και οι ρυθμιστικές αρχές θα συνεχίσουν να απαιτούν καθαρότερους και αποδοτικότερους κινητήρες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης