Επιμέλεια: Παλληκάρης Γιώργος

Από την 1η Μαρτίου του 2022, κάθε διαφήμιση αυτοκινήτου που θα προβάλλεται στην Γαλλία, θα οφείλει να παροτρύνει παράλληλα τη χρήση ΜΜΜ ή των ποδηλάτων. Δεν είναι αστείο, αλλά η νέα πραγματικότητα καθώς ο νόμος εγκρίθηκε και τη προσπάθεια της πολιτείας να παροτρύνει τους πολίτες να χρησιμοποιήσουν εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, θα την «πληρώσουν» οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζει κάπως τις αντικαπνιστικές καμπάνιες με τις αποκρουστικές φωτογραφίες πάνω στα πακέτα των τσιγάρων που προσπαθούν να αποτρέψουν τους καπνιστές, την ώρα που καπνίζουν.

Σύμφωνα λοιπόν με το νέο νόμο, σε κάθε τηλεοπτικό σποτ ενός αυτοκινήτου, θα πρέπει να παρουσιάζεται ξεκάθαρα ένας εναλλακτικός τρόπος μετακίνησης, είτε αυτό αφορά το ποδήλατο, είτε το περπάτημα είτε τα ΜΜΜ. Εάν πρόκειται για ραδιοφωνικό σποτ, θα οφείλει στο τέλος να αναφέρεται επίσης μία άλλη λύση πέραν του αυτοκινήτου, όπως επίσης και στα έντυπα διαφημιστικά.

Εμείς αναμένουμε να δούμε με ποιον έξυπνο τρόπο θα καταφέρουν τα τμήματα marketing των αυτοκινητοβιομηχανιών να διαφημίζουν τα νέα τους μοντέλα στην Γαλλία, δίνοντας παράλληλα και μία δεύτερη εναλλακτική που δεν θα αφορά τα οχήματα τους. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Υπουργός Οικολογικής Μετακίνησης της Γαλλίας ανέφερε σχετικά « Η απαλλαγή από τις εκπομπές ρύπων δεν σημαίνει απλώς μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα. Σημαίνει επίσης χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς ή των ποδηλάτων”
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης