Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Bentley σκόπευε να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο το 2025, όμως τελικά τα πλάνα της πάνε τουλάχιστον ένα χρόνο πίσω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο διευθύνων σύμβουλος Adrian Hallmark δήλωσε στο Automotive News Europe ότι το EV έχει καθυστερήσει κατά ένα χρόνο λόγω τεχνικών προβλημάτων που προκλήθηκαν από ζητήματα λογισμικού καθώς και “ανησυχίες που σχετίζονται με την πλατφόρμα”.

Έτσι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της θρυλικής μάρκας θα έρθει στα τέλη του 2026, αλλά οι παραδόσεις σε πελάτες δεν θα ξεκινήσουν πριν από το 2027.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, η Bentley αναβάλλει τον στόχο της να γίνει εξ ολοκλήρου ηλεκτρική μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Σύμφωνα με τη νέα ατζέντα, η υπερπολυτελής βρετανική μάρκα θέλει να απαλλαγεί πλήρως από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα μέχρι το 2033. Η τριετής καθυστέρηση θα επιτρέψει στην εταιρεία να επενδύσει περισσότερο στα plug-in υβριδικά, ώστε να παρέχει μια ομαλότερη μετάβαση σε μια σειρά EV-only στις αρχές της επόμενης δεκαετίας.

Το πρώτο EV, θα κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα στηρίζεται στην πλατφόρμα Premium Platform Electric που έχουν αναπτύξει από κοινού η Porsche και η Audi. Τα πρώτα μοντέλα που βασίζονται στην PPE αποκαλύφθηκαν πρόσφατα ως η δεύτερη γενιά Macan τον Ιανουάριο και το Q6 E-Tron νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. Ενώ και οι τρεις μάρκες βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Volkswagen, η Audi κατέχει τεχνικά την Bentley (καθώς και τις Lamborghini και Ducati) από το 2022.

Πριν από την άφιξη του πρώτου μοντέλου μηδενικών εκπομπών, η Bentley ετοιμάζεται να λανσάρει μια υβριδική διάταξη plug-in υψηλών επιδόσεων που βασίζεται σε έναν V8. Θα αντικαταστήσει έμμεσα τον W12, ο οποίος δυστυχώς φεύγει με την Batur των 740 ίππων.

Ο επικεφαλής της εταιρείας παραδέχεται ότι η Bentley είχε εκτιμήσει ότι η ζήτηση για υβριδικά αυτοκίνητα θα μειωνόταν προς το τέλος της δεκαετίας, αλλά τώρα αναμένεται να αυξηθεί. Κατά συνέπεια, η αυτοκινητοβιομηχανία υψηλών προδιαγραφών ρίχνει “εκατοντάδες εκατομμύρια” σε ένα νέο κύμα PHEV που θα παραμείνει στην πώληση στις αρχές της επόμενης δεκαετίας για να καλύψει τη ζήτηση.

Προς το παρόν, η Bentayga είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς των πωλήσεων με μερίδιο 44% του συνολικού όγκου το 2023. Ακολουθεί η Continental GT/GTC με 31%, ενώ η Flying Spur καταλαμβάνει την τελευταία θέση στο βάθρο με μερίδιο 25%. Το 2023, οι συνολικές παραδόσεις μειώθηκαν κατά 11% σε 13.560 μονάδες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης