Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Σχεδόν όλα τα μοντέλα στην γκάμα της Honda, έχουν αποκτήσει Type-R εκδόσεις. Το μοναδικό μοντέλο που την άξιζε περισσότερο από όλα, το S2000, ήταν το μόνο που δεν είχε «δει» μία τέτοια, μέχρι σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Evasive Motorsports με έδρα την Καλιφόρνια, είναι μία εταιρία μετατροπών και αναβαθμίσεων, και προχώρησε στην παρουσίαση μίας restomod εκδοχής του roadster, το οποίο αποκαλεί S2000R. Και ουσιαστικά κάνει αυτό που δεν έκανε ποτέ η ίδια η Honda.

Το S2000 ήρθε στην αγορά με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων που απέδιδε 240 άλογα και 207 Nm ροπής με κόφτες στις 8.900 σ.α.λ. Αυτός ο κινητήρας κυριολεκτικά έθεσε και κράτησε για μια δεκαετία το ρεκόρ της μεγαλύτερης ιπποδύναμης ανά λίτρο για ατμοσφαιρικό μοτέρ. 

Το Honda S2000R που όλοι θέλουν

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρία παρουσίασε την δημιουργία της, για να πετύχει την οποία εκσυγχρόνισε πολλά μέρη του αυτοκινήτου. Το όχημα αναβαθμίστηκε με την προσθήκη πάνελ από ανθρακονήματα, ενώ βλέπουμε και μία πανέμορφη εισαγωγή από ανθρακονήματα της Mugen, διπλή εξάτμιση τιτανίου από την Origin Fab, ψυγείο της Koyo Racing, και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση.

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε Champions White, ο προφυλακτήρας είναι ο επετειακός από την 20th Anniversary Edition, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε καθίσματα μπάκετ της Recaro και ταμπλό καλυμμένο με Alcantara.

Κερασάκι στην τούρτα αποτελεί η τοποθέτηση του 4κύλινδρου 2λτ. τούρμπο κινητήρα του Civic Type-R που στην συγκεκριμένη περίσταση αποδίδει 305 ίππους. Η Evasive Motorsports, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από αυτό το αυτοκίνητο, το ονομάζει S2000R. Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά παραδέχεται ότι η έλλειψη μιας επίσημης έκδοσης Type R από τη Honda οδήγησε σε αυτό το αυτοκίνητο. “Επιδιώξαμε να εκσυγχρονίσουμε την πλατφόρμα και να δημιουργήσουμε μόνοι μας μια έκδοση R”, αναφέρει στην ιστοσελίδα της.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης