Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Hyundai δοκιμάζει το πρώτο N ηλεκτρικό μοντέλο, στο φυσικό του περιβάλλον, στην «Πράσινη Κόλαση». Μία πίστα, στην οποία δοκιμάζονται όλα τα N μοντέλα επιδόσεων, πριν μπουν οριστικά στη γραμμή παραγωγής. 
Σύμφωνα με την εταιρία, στο μοντέλο έχει τοποθετηθεί  το λεγόμενο N e-Shift για να μιμηθεί το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων που υπάρχει στα μοντέλα N που είναι εξοπλισμένα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι οδηγοί θα μπορούν επίσης να επιλέξουν από τις λειτουργίες Sprint και Endurance που αποτελούν μέρος του συστήματος N Race. Το Sprint θα αφορά την απόδοση της πλήρους ισχύος, ενώ το Endurance θα παρατείνει την αυτονομία στην πίστα. Η ισχύς είναι ακόμα ένα μυστήριο, αν και η Hyundai έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί ότι το Ioniq 5 N θα έχει περίπου 600 ίππους ώστε να ξεπεράσει το Kia EV6 GT με τους 576 ίππους.

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κοιτάζοντας το βίντεο, βλέπουμε το Ioniq 5 N να τρέχει με 250 km/h σε ένα σημείο. Αφού ολοκληρώσει έναν γύρο στο Nürburgring, η μπαταρία δεν ζεσταίνεται πολύ, καθώς η ψηφιακή οθόνη δείχνει ότι η μέγιστη θερμοκρασία της είναι 42 βαθμοί Κελσίου. Ο Albert Biermann υποσχέθηκε ότι η αυτονομία θα είναι μόνο “λίγο μικρότερη” από το τετρακίνητο μοντέλο που πωλείται σήμερα, το οποίο προσφέρει 412 χιλιόμετρα.

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε το Ioniq 5 N διαθέτει οκτώ εσωτερικά ηχεία και δύο εξωτερικά για τη ρύθμιση N Active Sound + έχοντας να προσφέρει τρία ηχητικά θέματα: 
•    Ignition: αναπαράγει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων από ένα συμβατικά κινούμενο αυτοκίνητο N με σκασίματα κ.α.
•    Evolution: υιοθετεί τον “ηλεκτρονικό ήχο” από το N 2025 Vision Gran Turismo Concept και το RN22e
•    Supersonic: κάνει το καυτό crossover να ακούγεται σαν μαχητικό αεροσκάφος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης