Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Lamborghini κατάφερε να αυξήσει σε τέτοιο βαθμό την κερδοφορία της, που πλέον δεν χρειάζεται την Audi για να μοιραστεί το κόστος κατασκευής του αντικαταστάτη της Huracan.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως είναι γνωστό, τόσο η Lamborghini Huracan όσο και η Lamborghini Gallardo, αναπτύχθηκαν και λανσαρίστηκαν παράλληλα με δύο γενιές του Audi R8. Μοντέλα που μοιράζονταν μεταξύ τους πλατφόρμες, κινητήρες και όχι μόνο.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Drive, ο διευθυντής Ασίας-Ειρηνικού της Lamborghini, Franceso Scardaoni, δήλωσε  “Αφού ήμασταν τόσο κερδοφόροι, πήραμε το πράσινο φως για να αναπτύξουμε τη δική μας πλατφόρμα. Από τη μία πλευρά, το να είσαι μέρος του ομίλου VW]και να έχεις μια πλατφόρμα για να μοιράζεσαι είναι πραγματικά καλό, επειδή μπορείς να μοιράζεσαι και να χρησιμοποιείς τεχνολογία που έχει επικυρωθεί από άλλες μάρκες – είναι πραγματικά μια καλή προσέγγιση. Αλλά φυσικά, το να μπορούμε να σχεδιάσουμε τη δική μας πλατφόρμα μας δίνει ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία να δημιουργήσουμε κάτι που ταιριάζει καλύτερα στο DNA της Lamborghini χωρίς συμβιβασμούς. Η εταιρεία σημειώνει ρεκόρ, από τρίμηνο σε τρίμηνο, από χρόνο σε χρόνο, όσον αφορά τα οικονομικά της μεγέθη, οπότε… είμαστε σε θέση να επενδύσουμε ένα τεράστιο ποσό χρημάτων όσον αφορά την έρευνα και την ανάπτυξη και να σχεδιάσουμε τις δικές μας πλατφόρμες”.

Φυσικά, ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους η εταιρεία είναι τόσο επιτυχημένη έχει να κάνει με την τεράστια δημοτικότητα της Urus. Το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά της μάρκας στην ιστορία, επιτυγχάνοντας κύκλο εργασιών 2,38 δισ. ευρώ και λειτουργικό περιθώριο κέρδους 25,9%. Είχε λειτουργικά κέρδη 614 εκατ. ευρώ, ενώ οι παραδόσεις αυξήθηκαν σε ρεκόρ 9.233 μονάδων, εκ των οποίων οι 5.367 αφορούσαν την Urus.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί να μην υπάρχουν ακόμα πληροφορίες για τον διάδοχο της Huracan, όμως η εταιρία έχει ήδη στα σκαριά την εξηλεκτρισμένη Urus ενώ το 2028  θα παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης