Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Manhart έχει δουλέψει πάνω σε πολλά οχήματα από το τεράστιο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου Volkswagen, αλλά ποτέ δεν έχει κάνει τίποτα σε ένα μοντέλο Cupra. Αυτό πρόκειται να αλλάξει με το Cupra Formentor VZ5, το οποίο έπεσε στα χέρια του βελτιωτικού οίκου και έγινε γρηγορότερο αλλά και αγριότερο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Cupra Formentor στην ισχυρότερη εργοστασιακή του μορφή ακούει στο όνομα VZ5 και με δάνειο τον 5κύλινδρο turbo κινητήρα της Audi, αποδίδει 390 άλογα. Πλέον η αναβάθμιση από τον οίκο Manhart δίνει στο αμάξωμα 100 επιπλέον άλογα και 150 Nm ροπής, χωρίς μάλιστα να γίνουν τεράστιες τροποποιήσεις.

Σχεδιαστική η εταιρία δεν είχε να κάνει και πολλές αλλαγές καθώς το μοντέλο είναι ήδη αρκετά εντυπωσιακό και επιβλητικό από μόνο του. Έτσι αυτό που αλλάζει είναι οι 20άρες ζάντες Concave One μέσα στις οποίες υπάρχουν πλέον τεράστιοι αεριζόμενοι δίσκοι αλλά και 6πίστονες δαγκάνες μπροστά. Τα ελατήρια της H&R χαμηλώνουν το όχημα αρκετά, ενώ υπάρχει μία χρυσή φάσα γύρω από το όχημα που αναγράφει Manhart αλλά και το όνομα του μοντέλου «CP 500». 

Μηχανικά τώρα, θα λέγαμε πως το μοντέλο πήρε 100 άλογα με βελτίωση πρώτου σταδίου. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκε ο εγκέφαλος Mhtronik ενώ και το σύστημα εξάτμισης δέχθηκε βελτιώσεις οι οποίες περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενες βαλβίδες. Μάλιστα τα τελικά του συστήματος, έχουν τόσο οβάλ σχήμα όσο και ασύμμετρο σχήμα, δείχνοντας την συνύπαρξη εργοστασιακών και aftermarket υλικών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από κει και πέρα η εταιρία βελτιώσεων δεν έχει πειράξει ούτε το  DSG 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, ούτε το σύστημα τετρακίνησης με Torque Splitter που παρέχει ενεργό και πλήρως μεταβλητό διαμοιρασμό της ροπής στους πίσω τροχούς.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης