Νέο σήμα Dacia Link, νέο λογότυπο, νέα χρώματα… αλλά το ίδιο ουσιαστικό design φέρνει η νέα εταιρική ταυτότητα της εταιρίας, η οποία συνεχίζει το success story της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ένα πολύ δυνατό χαρακτηριστικό της νέας ταυτότητας της μάρκας, το σήμα Dacia Link, κοσμεί το μπροστινό μέρος στο κέντρο της μάσκας, όντας ανασχεδιασμένο και σε λευκή απόχρωση. Όπως οι κρίκοι μίας αλυσίδας, έτσι και το δέσιμο μεταξύ του ‘D’ και του ‘C’ στο λογότυπο με τις μινιμαλιστικές γραμμές, σχηματίζουν ένα ολοκαίνουργιο έμβλημα που αντανακλά την απλότητα και τη στιβαρότητα του νέου design. Η εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζεται στο Dacia Link είναι αναγνωρίσιμη με την πρώτη ματιά βλέποντας το αυτοκίνητο τόσο από κοντά όσο και από μακριά. Το νέο σήμα είναι επίσης ορατό και στο καπάκι της πλήμνης του κάθε τροχού. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια άλλη ορατή αλλαγή είναι η προσθήκη του λογότυπου στην πίσω πόρτα και στο τιμόνι του κάθε μοντέλου. Αυτό είναι μινιμαλιστικό στη σχεδίασή του, με τα γράμματα να ξεχωρίζουν το ένα από το άλλο, έτσι ώστε να μένουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα για να αναδεικνύεται ευκρινώς κάθε γράμμα. Άλλες αλλαγές που έχουν γίνει στη σχεδίαση περιλαμβάνουν την υιοθέτηση της απόχρωσης του Monolith Grey στις μπάρες οροφής, τις μπροστινές και πίσω προστατευτικές ποδιές και τους πλευρικούς καθρέφτες, στα Sandero Stepway και το Duster

Η ανανεωμένη γκάμα με τα Spring και Jogger
Μέσα σε λίγους μόνο μήνες, η Dacia ανανέωσε τη γκάμα της με δύο νέες προσθήκες στο line-up των μοντέλων της: το αμιγώς ηλεκτρικό Spring και το Jogger, το ευέλικτο οικογενειακό αυτοκίνητο του C segment.

Η Dacia συνεχίζει να φτιάχνει μοντέλα χωρίς «περιττά στολίδια», που καλύπτουν τις απολύτως απαραίτητες ανάγκες ώστε να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών της. Μία από τις νέες προσθήκες αποτελεί και το ολοκαίνουργιο χρώμα Lichen Khaki, που υπογραμμίζει τους στενούς δεσμούς της Dacia με τη φύση, ενώ προχωρά στη σταδιακή κατάργηση της χρήσης ορισμένων υλικών, όπως η επένδυση χρωμίου ή το ψευδο-αλουμίνιο, αλλά και η διαρκής προσπάθεια κατάργησης της χρήσης οποιασδήποτε μορφής ζωικού δέρματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της μάρκας είναι και μια ευκαιρία για τη Dacia να εφαρμόσει τη δέσμευση που ανέλαβε το Renault Group στην Ετήσια Γενική Συνέλευση τις 23ης Απριλίου 2021. Ως εκ τούτου, η Dacia θα είναι η πρώτη μάρκα του Group που θα περιορίσει την τελική ταχύτητα όλων των μοντέλων της στα 180 km/h.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης