Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από μακρά περίοδο δοκιμών σε κάθε γωνιά της Γης και σε όλα τα εδάφη, οι μηχανικοί της Porsche ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα εξέλιξης του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της μάρκας.

Η Taycan δοκιμάστηκε σκληρά σε θερμοκρασίες από -35 έως 50 βαθμούς Κελσίου. Οι τεχνικοί αξιολόγησαν κάθε τμήμα του οχήματος και κυρίως τη λειτουργία του ηλεκτρικού συνόλου και την απόδοση των μπαταριών στις πιο ακραίες καιρικές συνθήκες.

Στο πρόγραμμα ανάπτυξης έλαβαν μέρος 1.000 εξειδικευμένοι μηχανικοί, τεχνικοί και δοκιμαστές. Η ομάδα κάλυψε με τα πρωτότυπα περίπου έξι εκατομμύρια χιλιόμετρα, περνώντας από 30 χώρες!

Οι δοκιμές έγιναν σε υψόμετρα από 85 έως 3.000 μέτρα, με τα επίπεδα της υγρασίας να κυμαίνονται από 20 έως 100%. Η φόρτιση των μπαταριών έγινε σε διάφορες υποδοχές και από διαφορετικά δίκτυα, ξεπερνώντας τις 100.000 ώρες.

Πλέον, ήρθε η ώρα της προετοιμασίας για την παγκόσμια πρεμιέρα. Η Taycan θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, ωστόσο η έκδοση παραγωγής θα αποκαλυφθεί νωρίτερα.

Το φθινόπωρο θα περάσει την πόρτα του εργοστασίου στο Zuffenhausen και θα ξεκινήσει η κατασκευή. Οι παραγγελίες έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία, με την Porsche να εξετάζει ήδη την αύξηση της παραγωγής προκειμένου να ικανοποιήσει τους πελάτες.

Θυμίζουμε ότι η Taycan ανήκει στην κατηγορία των sport sedan και τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδοντας συνδυαστικά περισσότερους από 600 ίππους. Για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα και για τα 200 χλμ./ώρα περίπου 12΄΄. Η αυτονομία ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα, ενώ με μία φόρτιση διάρκειας 15 λεπτών εξασφαλίζει κίνηση για 400 χλμ., με τις μπαταρίες να λειτουργούν στα 800V.