Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όπως γίνεται ξεκάθαρο, όλες οι εταιρίες ξεκίνησαν τα πρώτα τους βήματα στην ηλεκτροκίνηση με μεγάλα και ακριβά μοντέλα που κατάφερναν να δικαιολογήσουν την τιμή τους (και να “κρύψουν” τα κόστη της ηλεκτροκίνησης), με το πλήρες πακέτο που προσέφεραν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν έχει όμως όλος ο κόσμος να δώσει 50.000 ευρώ για να πάρει ένα ηλεκτρικό και πλέον η νέα πραγματικότητα βρίσκει τις εταιρίες (αφού έχουν εξελίξει κι άλλο την ηλεκτροκίνηση και έχουν ρίξει μερικώς το κόστος παραγωγής) να «δουλεύουν» σε προσιτά ηλεκτρικά με ταβάνι τιμής τα 25.000 ευρώ.

Πρώτα η Tesla δήλωσε ότι εργάζεται στο Tesla των 25.000 ευρώ, ακολούθησε η VW με το ID.2all και τώρα η Hyundai έχει στα σκαριά το αντίστοιχο δικό της μοντέλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Hyundai Europe Andreas-Christoph Hofmann άφησε υπονοούμενα για ένα μικρότερο, φθηνότερο Ioniq 2 νωρίτερα φέτος, λέγοντας στο Automotive News: “Όλοι στη βιομηχανία γνωρίζουν ότι ο στόχος αυτού του είδους οχήματος είναι τα 20.000 ευρώ”.  Ακόμα κι έτσι, το αυτοκίνητο αναμένεται να έχει μια λογική αυτονομία και μια νέα πλατφόρμα που βοηθά στη μείωση του κόστους κατασκευής.

Εάν το νέο μοντέλο όντως ανταγωνιστεί το VW ID.2, θα είναι πολύ μικρότερο από το Ioniq 5 και το Ioniq 6. Δεν είναι σαφές ποια σχεδιαστική κατεύθυνση θα ακολουθήσει η μάρκα με το αυτοκίνητο, δεδομένου του πόσο δραματικά διαφορετικά φαίνονται τα Ioniq 5 και Ioniq 6.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης