Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν λίγες ημέρες, και πιο συγκεκριμένα στην έκθεση αυτοκινήτου στη Σαγκάη, παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα το Polestar 4. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα χαρακτηρίζαμε ως υπερυψωμένο σεντάν, αποδίδει 551 άλογα και έχει κάθε λογής τεχνολογίες. Αυτό που δεν έχει όμως, είναι πίσω παρμπρίζ και η εταιρία εξηγεί το γιατί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντί για  πίσω τζάμι και καθρέφτη, η εταιρεία επέλεξε να εξοπλίσει το Polestar 4 με μια οθόνη υψηλής ευκρίνειας που δείχνει σε πραγματικό χρόνο πλάνα από το πίσω μέρος, τα οποία καταγράφει κάμερα που είναι τοποθετημένη στην οροφή. Τώρα γνωρίζουμε γιατί η Polestar επέλεξε αυτή τη σχεδιαστική κατεύθυνση.

Η εταιρεία δήλωσε ότι η απεικόνιση μέσω κάμερας, βελτιώνει την ασφάλεια, ειδικά τη νύχτα. Παράλληλα, η οθόνη μπορεί να απενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού, ώστε ο οδηγός να βλέπει τους πίσω επιβάτες.
“Πρόκειται για μια καταπληκτική βελτίωση με την αφαίρεση του πίσω παραθύρου”, δήλωσε ο CEO της Polestar, Thomas Ingenlath. “Τη νύχτα δεν βλέπετε απλώς δύο μικροσκοπικές κουκκίδες στον καθρέφτη, αλλά πολύ περισσότερα. Και μπορείτε επίσης να κοιτάξετε για να δείτε τα παιδιά σας εκεί πίσω με το πάτημα ενός κουμπιού”.

Γεμάτο τεχνολογίες αλλά και ηλεκτρικές επιλογές
Εκτός από τα παραπάνω, μία οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 15,4 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, διαθέτει ενσωματωμένες λειτουργίες Android, όπως οι χάρτες Google, το Google Assistant και το κατάστημα Google Play. Περιλαμβάνεται φυσικά και το Apple CarPlay ενώ στο τομέα ασφάλειας, διαθέτει εννέα αερόσακους, 12 κάμερες, ένα σύστημα ραντάρ και 12 αισθητήρες υπερήχων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλες οι προσφερόμενες εκδόσεις του Polestar 4 διαθέτουν μπαταρία 102 kWh. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η Long Range Single Motor που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και 343 Nm ροπής, με κίνηση στον πίσω άξονα και 600χλμ. αυτονομίας. Όσοι επιθυμούν επιπλέον επιδόσεις θα μπορούν να παραγγείλουν την έκδοση Long Range Dual Motor η οποία διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που παράγουν συνδυαστικά 544 ίππους και 686 Nm ροπής με αυτονομία 560 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει έναν αποσυνδεόμενο συμπλέκτη για την απενεργοποίηση του μπροστινού ηλεκτροκινητήρα όταν αυτός δεν χρειάζεται.
Το σύνολο θα κατασκευάζεται στην Κίνα και από το νέο έτος θα ξεκινήσει την παγκόσμια καριέρα του.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης