Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Revuelto είναι το μοντέλο που ανοίγει το δρόμο για το εξηλεκτρισμένο μέλλον της Lamborghini. Το εντυπωσιακό νέο σύνολο καταφέρνει να συνδυάσει με τον καλύτερο τρόπο τον κόσμο της βενζίνης και του ρεύματος, ανοίγοντας τον δρόμο για τα νέα υβριδικά, και σταδιακά, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας.
Κάτω από το καπό του supercar υπάρχει ένας V12 κινητήρα 6.5 λτ. ο οποίος αποδίδει 825 ίππους και σε συνεργασία με ακόμα τρείς ηλεκτροκινητήρες (2 μπροστά και ένας πίσω) απόδοσης 190 ίππων, η συνολική ισχύς εκτοξεύεται στους 1.015. Μάλιστα για 10 χιλιόμετρα το μοντέλο μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά από μία μπαταρία που μπορεί να φορτιστεί πλήρως κατά το φρενάρισμα.
Ο συγκεκριμένος V12 είναι ο ισχυρότερος που κατασκεύασε ποτέ η εταιρία, και η υβριδική του μορφή επιτρέπει στο σύνολο να κάνει το 0-100χλμ./ώρα σε 2.5 δευτ. το 0-200 σε 7 δευτ. και να έχει τελική στα 350χλμ./ώρα. Ο νέος κινητήρα είναι στραμμένος κατά 180 μοίρες σε σύγκριση με την Aventador, ώστε να χωρέσει το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Μάλιστα ο V12 ζυγίζει 217 κιλά, δηλαδή 17 κιλά λιγότερα από αυτόν της Aventador.
Το ίδιο το όχημα συνολικά ζυγίζει 1.780 κιλά, 550 λιγότερα από τον προκάτοχο του. Κάτι άλλο που είναι επίσης εντυπωσιακό σε αυτό το νέο supercar είναι ο τεράστιος αριθμός τρόπων οδήγησης, με τον οδηγό να έχει στην διάθεση 13 προγράμματα παραμετροποίησης.
Σε σύγκριση με την Aventador Ultimae, η Lamborghini λέει ότι η Revuelto είναι 61 τοις εκατό πιο αποδοτική και παράγει 66 τοις εκατό περισσότερη κάθετη δύναμη σε συνθήκες υψηλού φορτίου. Αυτό σίγουρα θα βάλει σε δοκιμή τα ειδικά κατασκευασμένα ελαστικά Bridgestone Potenza Sport, με διαστάσεις 265/35-20 μπροστά και 345/30-21 πίσω.
Μπορεί το μοτίβο Υ να υπάρχει στο εσωτερικό, αλλά είναι οι τρεις ψηφιακές οθόνες που κλέβουν την παράσταση. Ο οδηγός έχει μια ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών, με μια ακόμα 8,4 ιντσών στη μέση του καντράν, ενώ ο συνοδηγός έχει μια στενή οθόνη 9,1 ιντσών που εμφανίζει επίσης ζωτικής σημασίας πληροφορίες για το όχημα. Και οι τρεις οθόνες μπορούν να ενώνονται ψηφιακά για κοινή χρήση πληροφοριών, με τη Lamborghini να τονίζει τον ρόλο του συνεπιβάτη ως συγκυβερνήτη. Χειριζόμενος πράγματα όπως λειτουργίες κλιματισμού, πλοήγηση ή επιλογή μουσικής, ο οδηγός αφήνεται να εστιάσει στην οδήγηση.
Τέλος, το αυτοκίνητο διαθέτει 400 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, όμως να θυμίσουμε πως είναι sold out για τα επόμενα δύο χρόνια, με την τιμή του να μην έχει ανακοινωθεί ακόμα.