Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

Στην Porsche, η κατασκευή μικρών, ελαφρών σπορ αυτοκινήτων με πρωτοποριακή τεχνολογία ήταν κάτι που πάντα την καθόριζε σαν μάρκα. Ένα άλλο «έθιμο» που διασχίζει την ιστορία της εταιρείας είναι το έθιμο του κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων να εφαρμόζει και να αποδεικνύει τις καινοτομίες του στους αγώνες αυτοκινήτων πριν ξεκινήσει τη σειρά παραγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι έχει την δυνατότητα να γνωρίζει πλήρως την απόδοση αυτών των καινοτομιών στις σκληρές συνθήκες που επιβάλονται στο αυτοκίνητο κατα την διάρκεια ενός αγώνα.

Πριν από εκατό χρόνια ο Ferdinand Porsche, ο τότε Επικεφαλής Ανάπτυξης και Παραγωγής της Austro-Daimler, χρησιμοποίησε τις ακραίες απαιτήσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού για να επιδείξει αλλά και να εφαρμόσει στην παραγωγή αργότερα τις ιδέες του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την κατασκευή του μοντέλου Austro-Daimler ADS R με το οποίο και κέρδισε τον αγώνα Targa Florio στις 2 Απριλίου 1922 που πραγματοποιήθηκε στα βουνά της Σικελίας, ενάντια σε έναν ισχυρό ανταγωνισμό.

Με την Austro-Daimler ADS R, ο τότε 46χρονος Ferdinand Porsche πίστευε και εφάρμοσε την αρχή της αναλογίας ισχύος προς βάρος, όπου μέχρι και σήμερα είναι ένα κύριο και καθοριστικό χαρακτηριστικό όλων των σπορ αυτοκινήτων από την Porsche. Έναν αιώνα αργότερα, μια ομάδα από το τμήμα της Porsche Heritage Museum ανέλαβε την αποκατάσταση αυτού του ιστορικού αυτοκινήτου και μας το παρουσιάζει:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης