Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Skoda σχεδόν ένα χρόνο πριν, μας σύστησε για πρώτη φορά τη τέταρτη γενιά της Fabia και ήταν θέμα χρόνου πριν το μοντέλο φορέσει το αγωνιστικό του κοστούμι. Αυτή η μέρα έφτασε επιτέλους καθώς η τσέχικη μάρκα αποκάλυψε τη νέα Fabia RS Rally2, η οποία αν και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MQB A0, έχει υποστεί τεράστιες αλλαγές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί το αυτοκίνητο δρόμου να διατίθεται αποκλειστικά με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και έχει ισχύ 150 ίππους, η Fabia RS Rally2 είναι ένα τετρακίνητο αγωνιστικό σύνολο με 291 ίππους. Το μοτέρ είναι τετρακύλινδρο 1.600 κ.εκ. για την τήρηση των κανονισμών και αντλεί τεράστια ροπή 430 Nm στέλνοντας την ισχύ και στους δύο άξονες χάρη σε ένα πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με κοντές σχέσεις.

Στην εξωτερική εμφάνιση οι αλλαγές είναι έκδηλες με το πράσινο χρώμα Mamba Green να τις κάνεις εντονότερες, πάντα σε συνδυασμό με την αντίθεση των μαύρων ζαντών, καθρεφτών, οροφής και αεροτομής. Σημαντικά πιο φαρδύ, αποκτά αεραγωγό στην οροφή για καλύτερη παροχή φρέσκου αέρα ενώ για να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της FIA, διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου 82.5 λτ. το οποίο έχει κατασκευαστεί από ειδικό υλικό και αφρό, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος διαρροής. 

Μάλιστα το περίβλημα της δεξαμενής είναι από Kevlar και fiberglass ενώ το καύσιμο που καταναλώνει είναι 100% συνθετικό και προερχόμενο από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από εκεί και πέρα η νέα αγωνιστική Fabia  που θα αγωνιστεί στο WRC2 φέρει δύο μηχανικά διαφορικά χωρίς κεντρικό αλλά και προσαρμοσμένη ανάρτηση με γόνατα McPherson τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης