Η Stellantis επεκτείνει το δίκτυο εξέλιξης λογισμικού που διαθέτει, εγκαινιάζοντας μια νέα εγκατάσταση στην Πολωνία, την όγδοη του είδους για τον Όμιλο σε παγκόσμια κλίμακα
Πρόσφατα εγκαινίασε το νέο κόμβο εξέλιξης λογισμικού που βρίσκεται μόλις 50χλμ. από το εργοστάσιο του Tychy, όπου κατασκευάζονται τα FIAT 500, Abarth 595/695, αλλά και το νέο Jeep Avenger.Ο νέος υπερσύγχρονος κόμβος θα απασχολεί 300 εργαζομένους και βρίσκεται στην περιοχή Gliwice, μόλις 50χλμ. από τη μονάδα παραγωγής Tychy του Ομίλου.
Οι τεχνολογίες αιχμής που εφαρμόζονται στο Tychy εξασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα ποιότητας, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η μονάδα έχει παράδοση να αναλαμβάνει μοντέλα που έχουν κατακτήσει την κορυφαία διάκριση Car Of The Year, όπως συνέβη και στις αρχές τους έτους με το Jeep Avenger.
Η Stellantis σε συνεργασία με την GlobalLogic Inc., θα προχωρήσει με γρήγορους ρυθμούς στην πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού έτσι ώστε ο κόμβος να λειτουργήσει άμεσα, προσφέροντας τις υπηρεσίες του στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις εξέλιξης του Ομίλου. Την ομάδα στην Πολωνία θα απασχολήσει κατά κύριο λόγο η εξέλιξη λογισμικού, εφαρμογών και συστημάτων αυτοματοποίησης των μεθόδων εξέλιξης.
«Τα εγκαίνια αυτού του νέου κόμβου εξέλιξης λογισμικού στην Πολωνία, αποτελούν ακόμα ένα σημαντικό βήμα στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου Dare Forward 2030 του Ομίλου μας. Το λογισμικό παίζει καθοριστικό ρόλο στην πορεία μας ώστε να αποτελούμε ηγέτη στα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την εμπειρία του πελάτη, αλλά και να πραγματοποιήσουμε τη δέσμευσή μας να πετύχουμε το στόχο της κλιματικής ουδετερότητας έως το 2028.»
Με τη νέα εγκατάσταση στην Πολωνία, η Stellantis πλέον έχει οκτώ κόμβους εξέλιξης λογισμικού σε επτά χώρες:
• Βραζιλία: Pernambuco
• Γαλλία: Poissy
• Γερμανία: Rüsselsheim
• Ινδία: Bengalûru και Hyderabad
• Ιταλία: Turin
• Πολωνία Gliwice
• Η.Π.Α.: Auburn Hills, Michigan
Η στρατηγική της Stellantis για τις τεχνολογικές πλατφόρμες, οι οποίες θα μπορούν να εφαρμοστούν στα οχήματα με υπηρεσίες συνδεσιμότητας, θα επιτρέπει τη διάδραση του χρήστη με το όχημα και αναμένεται να αποφέρει περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια ετήσιο τζίρο έως το 2030.
Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
