Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τα καινούργια αυτοκίνητα, διαθέτουν τεράστιες οθόνες, σύνδεση στο ίντερνετ και λογισμικά που επιτρέπουν τις online αγορές και αναβαθμίσεις. Μία τεράστια ευκαιρία κέρδους τόσο για τις εταιρίες όσο και για τους ιδιοκτήτες; Ή μήπως όχι; 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον σχεδόν όλες οι υπηρεσίες στη ζωή μας (από διασκέδαση μέχρι και υγεία) είναι μέσω συνδρομής. Έφτασε λοιπόν η ώρα που το ίδιο μοτίβο περνάει και επίσημα στην αυτοκινητοβιομηχανία, όντας ένας τρόπος οι εταιρίες να έχουν κέρδος και πολύ μετά από την αγορά ενός νέου μοντέλου. Ο κόσμος όμως τι άποψη έχει;

Η εταιρία Cox Automotive ρώτησε 2.000 αγοραστές αυτοκινήτων σχετικά με το ενδιαφέρον τους για τα χαρακτηριστικά του οχήματος που προσφέρονται μέσω συνδρομών. Καταρχάς μόνο το 21% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι γνώριζε την έννοια, και από αυτούς, μόνο το 41 τοις εκατό δήλωσε ότι ενδιαφέρεται για συνδρομητικές παροχές.

Παρά το γεγονός πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες ίσως χρειαστεί να βρουν τρόπους να πείσουν τους ανθρώπους να γίνουν μέρος των συνδρομητικών υπηρεσιών, οι αγοραστές δηλώνουν ανοιχτοί σε κάποια καλή προσφορά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, το 65% δήλωσε ότι τους αρέσει το πλεονέκτημα της δοκιμής των χαρακτηριστικών χωρίς μακροπρόθεσμη δέσμευση. Οι ενημερώσεις over-the-air είναι πιο διαδεδομένες στα νέα αυτοκίνητα, επιτρέποντας στις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσθέτουν χαρακτηριστικά, κάτι που ήταν μια πτυχή που αρέσει στους ανθρώπους, με το 61% να λέει ότι είναι πλεονέκτημα η αναβάθμιση ή υποβάθμιση ενός οχήματος ανάλογα με τις ανάγκες. 

Ίσως η πιο σωστή γνώμη, που δείχνει ότι ο κόσμος ξέρει τελικά. Το 53% δήλωσε ότι οι συνδρομητικές υπηρεσίες θα ήταν επωφελείς εάν μείωναν την αρχική τιμή του οχήματος. Το 77% γνώριζε ότι οι συνδρομές θα απέφεραν περισσότερα χρήματα στους κατασκευαστές αυτοκινήτων και το 69% θα αγόραζε από αλλού, αν μια μάρκα προσέφερε ορισμένα χαρακτηριστικά μόνο μέσω μηνιαίας πληρωμής. 

Η Vanessa Ton, διευθύντρια έρευνας αγοράς και πελατών της Cox Automotive που διεξήγαγε την έρευνα, δήλωσε: “Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τα συνδρομητικά χαρακτηριστικά ως μια καλή αξία και όχι απλώς μια αρπαγή χρημάτων”.

Αξίζει να θυμίσουμε πως την αρχή έκανε πέρυσι η BMW ζητώντας συνδρομή μερικών ευρώ κάθε μήνα, για την χρήση των θερμαινόμενων καθισμάτων. Η Mercedes ακολούθησε διαφορετικό δρόμο, ανακοινώνοντας τον Νοέμβριο ότι οι ιδιοκτήτες του αμιγώς ηλεκτρικού EQ θα μπορούσαν να ξεκλειδώσουν πρόσθετη ιπποδύναμη με 1.200 δολάρια το χρόνο.

Εσείς πόσο θετικοί είστε σε πιθανές συνδρομητικές υπηρεσίες των αυτοκινήτων;
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης