Το BMW Group σημείωσε ισχυρές οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις σε ένα δύσκολο περιβάλλον το πρώτο εξάμηνο του 2023. Το πρώτο εξάμηνο, ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων πέτυχε περιθώριο EBT του Ομίλου 12,6% και περιθώριο EBIT 10,6% στον Τομέα Αυτοκινήτου. Το 2ο τρίμηνο, το περιθώριο EBT του BMW Group ανήλθε σε 11,3% (2ο τρίμηνο 2022: 11,3%). Στον τομέα αυτοκινήτου, το περιθώριο EBIT αυξήθηκε στο 9,2% (2ο τρίμηνο 2022: 8,2%).

Όπως αναφέρθηκε ήδη σε έκτακτη ανακοίνωση, η εταιρεία σχεδιάζει τώρα σταθερή αύξηση των παραδόσεων για το σύνολο του 2023 (αντί μικρής αύξησης βάσει της προηγούμενης πρόβλεψης). Μοχλοί ανάπτυξης θα πρέπει να είναι τα μοντέλα με υψηλές τιμές καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Τα μοντέλα BEV θα αντιπροσωπεύουν το 15% των συνολικών πωλήσεων οχημάτων. Το περιθώριο EBIT στον τομέα του αυτοκινήτου προβλέπεται τώρα ότι θα κυμανθεί μεταξύ 9-10,5% (προηγούμενη πρόβλεψη 8-10%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Τα ισχυρά προϊόντα δημιουργούν ισχυρή ζήτηση – σε όλες τις τεχνολογίες κίνησης. Το 2ο τρίμηνο έδειξε πώς το ευρύ φάσμα τεχνολογιών που προσφέρουμε προσελκύει τους πελάτες: Οι πωλήσεις των οχημάτων μας με εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης παρέχουν μια σταθερή βάση – η ισχυρή ανάπτυξη προέρχεται από τη σημαντική αύξηση της ζήτησης για τα αμιγώς ηλεκτρικά μας οχήματα», δήλωσε ο Oliver Zipse , Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG. «Συνδυάζουμε και τα δύο: τον συστηματικό μετασχηματισμό και την οικονομική επιτυχία. Ταυτόχρονα, οργανώνουμε με τέτοιο τρόπο την εταιρεία, στοχευμένα και αποφασιστικά, για το μέλλον – διατηρώντας παράλληλα το υψηλό επίπεδο κερδοφορίας μας».

Με τα δημοφιλή πολυτελή οχήματά του, το BMW Group επωφελήθηκε το πρώτο εξάμηνο του έτους από τη θετική εξέλιξη σε πολλές αγορές αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία παρέδωσε συνολικά 1.214.864 οχήματα σε πελάτες (2022: 1.160.094 μονάδες, +4,7%). Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αυξήθηκαν σημαντικά στις 245.468 μονάδες (2022: 184.468 μονάδες- +33,1%), ενώ οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων διπλασιάστηκαν σε 152.936 μονάδες (2022: 75.890 μονάδες- +101,5%). Ως εκ τούτου, τα μοντέλα BEV (αμιγώς ηλεκτρικά) αντιπροσώπευαν το 12,6% των πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο (2022: 6,5%- +93,8%) και το 14,1% το 2ο τρίμηνο.

Με το λανσάρισμα της νέας i5 από τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, το BMW Group θα διαθέτει τουλάχιστον μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στους δρόμους σε όλες τις κύριες σειρές μοντέλων του και στις τρεις premium μάρκες. Μέχρι το 2024, τουλάχιστον ένα στα πέντε νέα οχήματα της εταιρείας θα πρέπει να είναι BEV. Μέχρι το 2025, η αναλογία αυτή θα διαμορφωθεί στο ένα στα τέσσερα.

Η μάρκα BMW βρίσκεται και πάλι στην κορυφή της παγκόσμιας premium κατηγορίας.

Με συνολικά 1.071.326 παραδόσεις το πρώτο εξάμηνο, το BMW Group ανακοίνωσε σταθερή αύξηση των πωλήσεων κατά +5,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος – και αύξησε επίσης σημαντικά τις παραδόσεις του δεύτερου τριμήνου.

Η αύξηση των πωλήσεων της BMW οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματά της. Mε συνολικές παραδόσεις 133.927 ηλεκτρικών οχημάτων, υπερδιπλασίασε και πάλι τις πωλήσεις BEV σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (+133,1%).

H εταιρεία αναμένει να αυξήσει τη δυναμική της από το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, και ειδικότερα από τον Οκτώβριο του 2023, με το λανσάρισμα της νέας BMW Σειράς 5 και της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i5.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης