Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήταν Μάρτιος του 1999 και πιο συγκεκριμένα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, όταν ο κόσμος είδε για πρώτη φορά την εκπληκτική Pagani Zonda. Τί κι αν έχουν περάσει 25 χρόνια, το συγκεκριμένο μοντέλο συνεχίζει να μαγεύει σε κάθε άκουσμα του, σε κάθε αναφορά του και σίγουρα σε κάθε σπανιότατη εμφάνιση του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να γιορτάσει αυτή την μεγάλη πορεία του θρυλικού μοντέλου, η εταιρία ανέθεσε σε μία ομάδα φοιτητών του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Σχεδιασμού, να εμπνευστεί ένα αντάξιο όχημα ως φόρο τιμής.

Και έτσι γεννήθηκε η Pagani Alisea

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοντέλο σε κλίμακα 1:1 παρουσιάστηκε στο Τορίνο και εντυπωσίασε τους πάντες. Έχει απόλυτα λείες και αεροδυναμικές επιφάνειες, μην έχοντας καν αεραγωγούς ενώ παράλληλα οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών ενισχύουν την καμπυλωτή σιλουέτα ενός μοναδικού μοντέλου που έχει ακριβώς το ίδιο πλάτος με την Pagani Zonda.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με μήκος 4.5μ. η Pagani Alisea είναι ελαφρώς μακρύτερη από την πηγή έμπνευσής της και κάθεται χαμηλότερα στο έδαφος. Πιο συγκεκριμένα το ύψος της είναι μόλις 1.06μ. και διαθέτει μινιμαλιστική καμπίνα που θυμίζει ξεκάθαρα αγωνιστικά οχήματα. Παράλληλα, οι γνωστοί ψηλά τοποθετημένοι καθρέφτες είναι λεπτότεροι για να επιτευχθεί ένα πιο κομψό προφίλ χωρίς να χρησιμοποιηθούν κάμερες, ενώ τα καμπυλωτά πίσω φώτα θυμίζουν το αμιγώς πιστάδικο Zonda R.

Το συγκεκριμένο σύνολο αποτελεί ένα project το οποίο έλαβε σάρκα και οστά με στόχο το μεταπτυχιακό των φοιτητών, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν γίνεται να μπει στη γραμμή παραγωγής (με μερικές μικροεπεμβάσεις βέβαια).  Δεν θα είναι η πρώτη φορά που κάποιος πλούσιος πελάτης είναι πρόθυμος να πληρώσει ένα εξωφρενικό ποσό για ένα one-of-a-kind αυτοκίνητο. Αν μπορείτε να το αγοράσετε, η Pagani μπορεί πιθανότατα να το κατασκευάσει, όπως αποδεικνύεται από τις αμέτρητες ειδικές εκδόσεις Zonda που έχουμε δει τις τελευταίες δύο δεκαετίες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης