Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Εδώ και μία διετία οι over the air ενημερώσεις που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα μοντέλα τους έχει αλλάξει το παιχνίδι του εξοπλισμού. Θέλεις παραπάνω άλογα; Μπορείς να μπεις από την οθόνη του αυτοκινήτου στο «online shop» και να αποκτήσεις πρόσβαση σε περισσότερη ιπποδύναμη.
Η BMW στην αγορά της Νότιας Κορέας αποφάσισε να χρεώνει 18 ευρώ τον μήνα για να παρέχει θερμαινόμενα καθίσματα στους ιδιοκτήτες των νέων μοντέλων της, με τον πρώτο μήνα δοκιμής να είναι δωρεάν. Εναλλακτικά, μπορούν να επιλέξουν ετήσια συνδρομή 176 ευρώ ή τριετή στα 283 ευρώ, ενώ για να υπάρχει μόνιμα η επιλογή το εφάπαξ ποσό είναι στα 406 ευρώ.
Ένα παρόμοιο πρόγραμμα συνδρομής προσφέρεται για θερμαινόμενο τιμόνι και κοστίζει 10 ευρώ τον μήνα, 92 ετησίως και 161 για τρία χρόνια. Μπορείτε επίσης να το αγοράσετε εντελώς για 222 ευρώ με μόνιμη χρήση. Θέλετε ασύρματο Apple CarPlay; Αυτό θα είναι 305 ευρώ. Το κατάστημα επιτρέπει επίσης στους πελάτες της BMW να αναβαθμίσουν τους προβολείς ώστε να περιλαμβάνουν έναν βοηθό μεγάλης σκάλας, πρόσθετα συστήματα ασφαλείας και το Driver Recorder που βασίζεται σε κάμερα.
Αν αναρωτιέστε για τις δυνατότητες των συνδρομών στο αυτοκίνητο από επιχειρηματική σκοπιά, ο όμιλος Stellantis εκτιμά ότι θα κερδίσει πάνω από 23 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.
