Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Με το κοινωνικό και επιχειρηματικό περιβάλλον να αλλάζει από τις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας του COVID , η Fiat Professional διαμόρφωσε τις προτάσεις της ώστε να ανταποκρίνονται σε αυτές τις αλλαγές και να βοηθήσει αποτελεσματικά τις μικρές επιχειρήσεις που επλήγησαν από την πανδημία.
Η βασική ιδέα είναι να βοηθηθούν όλοι αυτοί οι μικροεπιχειρηματίες που θα χρειαστεί να κάνουν επανεκκίνηση των επιχειρήσεών τους.
Η Fiat Professional σε συνεργασία με τη Leo Burnett δημιούργησαν την ξεχωριστή καμπάνια «Pro Like You», όπου πρωταγωνιστές είναι οι ίδιοι οι επαγγελματίες. Η καμπάνια έδωσε φωνή στους επαγγελματίες που στηρίχθηκαν στην αξιοπιστία του επαγγελματικού τους Fiat Professional.
Η Fiat Professional με αυτό τον τρόπο έδωσε το κίνητρο στους πελάτες της να διαφημίσουν την επιχείρησή τους αφού πρωταγωνιστές στη διαφήμιση ήταν οι ίδιοι οι επαγγελματίες.
