Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Kia έδειξε για πρώτη φορά το Concept EV9 τον Νοέμβριο του 2021 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, τραβώντας όλα τα φλας και αφήνοντας τεράστιες υποσχέσεις για το μέλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υποσχέσεις που έγιναν πράξη, καθώς η εταιρία είναι έτοιμη να αποκαλύψει το μοντέλο παραγωγής παρατείνοντας όμως περαιτέρω την αγωνία. Για την ώρα έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο teaser video του μοντέλου, μέσα στο μήνα που διανύουμε θα προχωρήσει σε ακαμουφλάριστες επίσημες φωτογραφίες, και λίγες μέρες αργότερα θα επισημοποιήσει και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. 

Το βίντεο 30 δευτ. έρχεται να επιβεβαιώσει όλες τις φήμες που ήθελαν το μοντέλο να διατηρεί σε τεράστιο βαθμό την “boxy” σιλουέτα του concept, έχοντας περίπλοκους προβολείς που προσδίδουν στο EV9 μια avant-garde μπροστινή όψη οι οποίοι φαίνεται να χρησιμοποιούν τεχνολογία matrix.  Στο πίσω μέρος και πιο συγκεκριμένα στη πόρτα του χώρου αποσκευών φαίνεται να λείπει ο υαλοκαθαριστήρας, εκτός και αν είναι κρυμμένος κάτω από την αεροτομή οροφής όπως στα Range Rover.

Ενώ τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα έχουν σχεδίαση και σιλουέτα που βελτιώνουν την αεροδυναμική και την αυτονομία μειώνοντας την αντίσταση του αέρα, το Kia EV9 έχει ένα ιδιαίτερο, πιο κάθετο στυλ, το οποίο φροντίζει περισσότερο για τη μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου. Οι χωνευτές λαβές των θυρών θα βοηθήσουν βέβαια στη ροή του αέρα ώστε να προστεθούν μερικά χιλιόμετρα αυτονομίας, όμως οι πλαϊνές κάμερες του concept έχουν δώσει τη θέση τους σε συμβατικούς καθρέφτες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Εάν μια διαρροή που δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί είναι έγκυρη, η αυτονομία του ηλεκτρικού μοντέλου θα κυμαίνεται από 350 έως 466χλμ., νούμερα που αναφέρονται σε εκτιμήσεις από την EPA, επομένως μέσω WLTP θα είναι υψηλότερα. Πιθανότατα θα υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων, με 200 ίππους από έναν κινητήρα για τη βασική έκδοση και 400 ίππους, από δύο ηλεκτροκινητήρες, για την πιο γρήγορη. Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, το Kia EV9 του 2024 θα κοστίζει από 56.000 $ μέχρι $73.000 για την κορυφαία επιλογή με ρύθμιση AWD διπλού κινητήρα, τροχούς 21 ιντσών και ικανότητα ρυμούλκησης 2.041 κιλών. Η συγκεκριμένη έκδοση φέρεται να χρειάζεται μόνο 5,2 δευτερόλεπτα για να πετύχει το 0-100, εξαιρετικό νούμερο για ένα βαρύ SUV με καθίσματα τριών σειρών.

Μετά την πρεμιέρα αργότερα αυτό το μήνα, το EV9 αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης