Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το τελευταίο Ford Escort RS Cosworth που πέρασε την γραμμή παραγωγής από το εργοστάσιο της Ford στην Γερμανία ψάχνει νέο ιδιοκτήτη. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η χρονιά ήταν 1996 και το εργοστάσιο Karmann στο Ρήνο της Γερμανίας τερματίζει οριστικά την παραγωγή αυτού του θρυλικού μοντέλου. Όμως είχαν περισσέψει υλικά για την κατασκευή ακόμα δύο μοντέλων τα οποία τελικά έγιναν πραγματικότητα, με το δεύτερο να είναι και αυτό των φωτογραφιών. 

Το αυτοκίνητο οδηγήθηκε τα δύο πρώτα χρόνια από έναν project manager της Karmann ως εταιρικό όχημα και το 1998 αποκτήθηκε από τον επικεφαλής του τμήματος Ειδικών Μηχανικών Οχημάτων της Ford. Αυτός δεν ήταν άλλος από τον Dieter Hahne, τον άνθρωπο που πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη του συγκεκριμένουαυτοκινήτου. Ο Hahne είναι ιδιοκτήτης του Escort RS Cosworth τα τελευταία 24 χρόνια και τώρα το αποχωρίζεται επίσημα μέσω δημοπρασίας της Collecting Cars.

Η κίνηση παρέχεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα Cosworth 2,0 λίτρων που αποδίδει 224 ίππους πηγαίνοντας τη κίνηση και στους τέσσερις τροχούς ενώ συνδέεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εξωτερικό του Ford κοσμεί μια απόχρωση του Auralis Blue ενώ το παρών δίνει και το αρχικό σετ ζάντες αλουμινίου (πέντε ακτίνων) 16 ιντσών με ελαστικά Continental SportContact2. Στην καμπίνα υπάρχει μαύρο δέρμα, κλιματισμός, στερεοφωνικό με CD player, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλιοροφή και καθρέφτες.

Το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση χωρίς καμία γνωστή ζημιά στο αμάξωμα. Υπάρχουν μερικά μικρά σημάδια φθοράς στα καθίσματα Recaro, μια μικρή διαρροή λαδιού στη φλάντζα του κάρτερ κινητήρα και το CD player είναι ελαττωματικό, αλλά εκτός από αυτά, το Escort RS Cosworth είναι σχεδόν τέλειο.
Μέχρι πόσα θα δίνατε για να κάνετε δικό σας αυτό το μοντέλο;
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης