Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορεί το R8 να ήταν ανέκαθεν το απόλυτο supercar που είχε στη γκάμα της η Audi (μας αποχαιρέτησε πρόσφατα), όμως οι Γερμανοί είχαν στα σκαριά και κάτι ακόμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεταξύ του 2010 και του 2013, οι μηχανικοί της Audi εργάστηκαν πάνω σε μια ιδέα σπορ αυτοκινήτου με την εσωτερική ονομασία “Skorpion”. Το μοναδικό Skorpion που κατασκευάστηκε ποτέ, εκτίθεται στο Μουσείο August Horch στο Zwickau της Γερμανίας.

Η Audi λέει ότι αυτό το supercar θα τοποθετούνταν πάνω από τη δεύτερη γενιά του R8, το οποίο εξελισσόταν περίπου την ίδια εποχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιδέα πίσω από το Skorpion ήταν να κατασκευαστεί ουσιαστικά μια έκδοση δρόμου του αγωνιστικού και πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου αντοχής R18 που κέρδισε το Le Mans. Ένα μοντέλο που έγραψε ιστορία στο θεσμό ως το πιο πετυχημένο.

Για το Skorpion εξετάστηκαν πολλαπλά συστήματα κίνησης, τόσο βενζινοκινητήρες όσο και κινητήρες ντίζελ με ισχύ που κυμαίνονταν από 400 έως 550 ίππους. Οι μηχανικοί της Audi διερεύνησαν εκδόσεις με κίνηση στους πίσω και στους τέσσερις τροχούς, καθώς και μια υβριδική διάταξη που συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ωστόσο, αυτό δεν έγινε ποτέ πραγματικότητα, καθώς η γερμανική μάρκα αρχικά είχε πει ότι θα έφτιαχνε μόλις 333 μονάδες, όμως τελικά ακύρωσε όλο το πρότζεκτ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παλαιότερα, οι φήμες ήθελα το Skorpion να χρησιμοποιεί τον 3,7 λίτρων V6 diesel του αγωνιστικού αυτοκινήτου με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνδυαστικά 700+ ίππους. Ο βενζινοκινητήρας θα κινούσε τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας θα τροφοδοτούσε τον μπροστινό άξονα, επιτρέποντας μια ηλεκτροκίνητη ρύθμιση Quattro.

Όσο περίεργη και αν φαίνεται η ιδέα ενός πετρελαιοκίνητου supercar, η Audi το είχε κάνει στο παρελθόν, αν και μόνο σε concept μορφή. Το R8 V12 TDI του 2008 διέθετε έναν πετρελαιοκινητήρα V12 6,0 λίτρων twin-turbo με 500 ίππους και 1.000 Nm ροπής. Εξοπλιζόταν  μάλιστα με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, αλλά και σύστημα τετρακίνησης Quattro. Αυτή η ρύθμιση επέτρεπε το 0-100 σε 4,2 δευτερόλεπτα και μια τελική ταχύτητα άνω των 300χλμ./ώρα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης