Η πολύ ψηλή φορολογία που έχει το αυτοκίνητο έχει στείλει στον… πάτο τις εταιρείες που ασχολούνται με ακριβά κυρίως μοντέλα και με εργοστασιακή αξία πάνω από 20.000 ευρώ (πάνω από αυτό το ποσό μπαίνει και ο φόρος πολυτελείας). Δυστυχώς όμως στην Ελλάδα «όλοι βράζουν στο ίδιο καζάνι» αφού οι υπεύθυνοι θεωρούν πως τα ηλεκτρικά οχήματα που πωλούνται απευθύνονται σε πλουσίους και σε αυτούς που δεν έχουν τι να κάνουν τα χρήματά τους.

Αυτό σημαίνει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων στην ατμόσφαιρα, πωλούνται σε τιμές που θυμίζουν πολυτελή μοντέλα. Όπως μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει, τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν υψηλή τιμή πώλησης εξαιτίας των μπαταριών που διαθέτουν γεγονός που τα καταδικάζει ειδικά στη χώρα μας και με τη… «βοήθεια» του κράτους (που προσθέτει και τους φόρους), σε πλήρη αποτυχία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό με το Mitsubishi i-Mie,v του οποίου η τιμή στην Ελλάδα ξεπερνά τα 45.000 ευρώ. Στη Ισπανία το ίδιο αυτοκίνητο πωλείται αντί του ποσού των 30.490 ευρώ. Όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες, δεν πρόκειται για ένα… super car αλλά για ένα καθημερινό μικρό όχημα που μπορεί να κάνει καλό τόσο στο περιβάλλον όσο και στην τσέπη του ιδιοκτήτη μιας και το κόστος του ρεύματος είναι σχεδόν στο ¼ της τιμής της βενζίνης.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης