Τα νέα μοντέλα ενσωματώνουν πληθώρα νέων τεχνολογιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, υπηρεσιών συνδεσιμότητας και συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.
Το 2030, το ποσοστό αυτό θα φθάσει στο 50% λόγω των ακόμα πιο προηγμένων τεχνολογιών που θα προστεθούν στον εξοπλισμό, αυξάνοντας περαιτέρω την τιμή αγοράς.
Όπως αναφέρει η εταιρεία «Deloitte», το αντίστοιχο ποσοστό το 1980 ήταν στο 10%, μία δεκαετία αργότερα ανέβηκε στο 15%, το 2000 πήγε στο 22% και το 2010 τα ηλεκτρονικά αντιπροσώπευαν το 35% του κόστους ενός αυτοκινήτου.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
