Οι γραμμές παραγωγής στην Ευρώπη επανήλθαν στους  προ covid 19 ρυθμούς και η αγορά έχει βρει το ρυθμό της. Αυτό αποδεικνύεται και από τις ταξινομήσεις. Αν και επίσημα ο ΣΕΑΑ δεν έχει ανακοινώσει τις ταξινομήσεις Αυγούστου από τις πληροφορίες που έχουμε είναι σημαντικά αυξημένες σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022. Ο πήχης σταμάτησε στις 10.395 μονάδες έναντι 8.658 του περσινού Αυγούστου.

Οι εταιρικές πωλήσεις ήταν πιο αυξημένες από τις αντίστοιχες της λιανικής, (4.777 έναντι 5.618) με Toyota, Fiat, Peugeot να μοιράζονται τις τρεις πρώτες θέσεις και οι τρεις με ταξινομήσεις άνω των 1.000 μονάδων, 1.588 για την Toyota, 1.263 για τη Fiat και 1.040 για την Peugeot.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αύξηση +13,9% έκλεισαν  και  οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Ιούλιο 2023. Τον Ιούλιο του 2023 είχαν γίνει 10.874 ταξινομήσεις ενώ τον Ιούλιο 23 οι ταξινομήσεις έφθασαν τις 12.390 (αύξηση 13.9%).

Οι δρόμοι στην πρωτεύουσα γέμισαν και πάλι από αυτοκίνητα και -δυστυχώς- τα μποτιλιαρίσματα επανήλθαν. Η κατάσταση γίνεται ολοένα και χειρότερη στο Σύνταγμα όπου στην είσοδο της Πανεπιστημίου, μειώνονται οι λωρίδες και παρατηρείται το « le grand embouteillage». Βρίζουν οι οδηγοί των Ι.Χ, αγανακτούν οι ταξιτζήδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι τα έχουν βάλει με τον Κώστα Μπακογιάννη. Ο δήμαρχος της Αθήνας κάνει τα πάντα για να ευχαριστήσει τους Αθηναίους πολίτες.

Το έχει αποδείξει άλλωστε αφού έχει σκάψει δυο τρείς φορές την Πανεπιστημίου. Προσπαθεί να δώσει ευρωπαϊκό χρώμα -άσχετα αν ο μεγάλος περίπατος πήγε… περίπατο αφού σκορπίστηκαν μερικά εκατομμύρια ευρώ.

Δεν καταλαβαίνω γιατί βρίζουν οι οδηγοί.  Μια χαρά είναι η Πανεπιστημίου. Μιάμιση λωρίδα για τα Ι.Χ  και τα ταξί και μία για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Οι συγκοινωνιολόγοι που κάνουν προτάσεις στον καλό μας δήμαρχο σκέφτονται να την μικρύνουν και άλλο. Ωστόσο τα έργα συνεχίζονται…

Δήμαρχε προχώρα. Ας βρίζουν οι κακόβουλοι οδηγοί. Εμείς θέλουμε ευρωπαϊκή την Πανεπιστημίου.

Η Ελλάδα βρίσκεται στον πυρετό του EKO Rally Acropolis. Όλες οι εργοστασιακές ομάδες που συμμετέχουν στο WRC κάνουν δοκιμές στα ελληνικά βουνά για να βρουν τον καλύτερο συνδυασμό σε αναρτήσεις. Η zougla.gr  θα έχει λεπτομερή ενημέρωση του αγώνα τόσο από τις ειδικές διαδρομές όσο και από τα επιτελεία των εργοστασιακών ομάδων. Αναλυτικά ρεπορτάζ στην ενότητα του αυτοκινήτου.

Για να μην ξεχνιόμαστε. Στις 14 Σεπτεμβρίου παρουσιάζεται η MG στην Ελλάδα. Ο  Όμιλος Συγγελίδη αλλάζει «όψη» στα κεντρικά γραφεία της λεωφόρου Κηφισίας και δίνει έμφαση στην νέα αντιπροσωπεία.

*Στις 15 θα γίνει η παρουσίαση του νέου Skoda.

*Στις 20 Σεπτεμβρίου η Volvo παρουσιάζει τ μικρότερό της ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

*Στις 27 Σεπτεμβρίου η BMW δίνει ένα ρεσιτάλ με τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα δρόμου. Και για να αποδείξει ότι είναι 100% ασφαλή τα μεταφέρει στην πίστα των Σερρών για εξαντλητικές δοκιμές από τους εκπροσώπους του ειδικού τύπου.

Η Kia Corporation ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε δύο νίκες στο Red Dot Award και Brands & Communication Design 2023 για τις εκθέσεις και  εκδηλώσεις σχεδιαστικής φιλοσοφίας της και το Connected Car Navigation Cockpit (ccNC).

Η μία διάκριση στην κατηγορία Exhibition Design αφορά τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Opposites United» και η άλλη αφορά τη νέα φιλοσοφία σχεδιασμού «Opposites United» και το καινοτόμο σύστημα ψυχαγωγίας «Ki» της Kia. Η Kia έχει κάνει άλματα στον τομέας της τεχνολογίας (Connected Car Navigation Cockpit). Το πρωτοποριακό σύστημα infotainment προσφέρει νέα χαρακτηριστικά που αλλάζουν το παιχνίδι, όπως γρήγορο έλεγχο, ενσωματωμένη αναζήτηση και νέα λειτουργία EV για να ανεβάσουν τη χρηστικότητα και την ευκολία του οδηγού σε άλλο επίπεδο.

Στα τέλη του μήνα, η εταιρεία θα συμμετάσχει στην εκδήλωση «Seoul Light DDP 2023 Fall», η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Dongdaemun Design Plaza με διάφορους καλλιτέχνες.

Ο Olivier Jansonnie , τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport δήλωσε ότι στόχος για το  Fuji και το Bahrain είναι το βάθρο. Στον αγώνα στην Ιαπωνία δεν θα τρέξει ο  Nico (Müller) αφού βρίσκεται στο στάδιο ανάρρωσης. Θα τον αντικαταστήσει ο Stoffel Vandoorne.

Οι Ολλανδοί παραδίδουν μαθήματα οικολογικών μετακινήσεων. Πήγαν στον αγώνα της F1 (αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα από τα σπίτια τους) με ποδήλατα. Σύμφωνα με τα στατικά στοιχεία που έδωσε η Ολλανδία το  97% των θεατών που μένουν κοντά  στην πίστα μετακινήθηκαν με  ποδήλατα. Στον ειδικό χώρο πίσω από την πίστα, κάθε ημέρα στα παρκινγκ του σιρκουί ήταν περισσότερα από 45.000 ποδήλατα. Το τριήμερο στάθμευσαν  120.000 ποδήλατα.

Η μοναδική έκθεση για τους φίλους του αυτοκινήτου στην Ελλάδα επανέρχεται μετά από 4 χρόνια με πολλές πρεμιέρες νέων μοντέλων στο εκθεσιακό κέντρο, Κλειστό Γήπεδο Π. Φαλήρου (πρώην TAE KWON DO). Στη φετινή «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY 2023», οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά περισσότερα από 50 νέα μοντέλα αυτοκινήτου, πολλά εκ των οποίων θα κάνουν την πρώτη παρουσίασή τους στο ελληνικό κοινό.

Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά, καθώς και με κινητήρες βενζίνης και diesel, που καλύπτουν την ανάγκη κάθε ενδιαφερόμενου. Παράλληλα, τα νέα SUV θα αποτελέσουν σημείο αναφοράς, σε μία κατηγορία που το ενδιαφερόμενο κοινό είναι πάντα μεγάλο.

Πως σκέφτονται τα μικρά παιδιά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του αύριο. Μετά από μια μεγάλη έρευνα που έγινε με παιδιά ηλικίας 6 έως 10 ετών, τα συμπεράσματα είναι εκπληκτικά και οι ερευνητές δεν πίστευαν σε αυτά που τους έλεγαν τα μικρά.

Το ερώτημα ήταν πως φαντάζονται τα παιδιά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του μέλλοντος. Μια ομάδα 6.000 παιδιών από όλο τον κόσμο, ηλικίας 6 έως 10 ετών, ρωτήθηκαν συγκεκριμένα πώς πιστεύουν ότι θα είναι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα το 2043. Κάποια από αυτά πιστεύουν ότι τα αγωνιστικά υψηλής τεχνολογίας θα μπορούν ακόμα και να πηδήξουν πάνω από άλλα αυτοκίνητα για να αποφύγουν ατυχήματα.

Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του μέλλοντος θα μπορούν να πετούν, να αλλάζουν χρώμα εν κινήσει και να κινούνται εξίσου γρήγορα στο χιόνι ή στον πάγο… ή τουλάχιστον σύμφωνα με τα παιδιά του σήμερα!

Η έρευνα διεξήχθη από την One Poll με αφορμή την έναρξη λειτουργίας του Nissan EV School – μιας νέας σειράς, όπου οι οδηγοί της Nissan Formula E Team, Norman Nato και Sacha Fenestraz, βοηθούν για να εκπαιδευτούν τα παιδιά του σήμερα στον υπέροχο κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων.

Γιατί να μη λάμπουν και οι δύο; O Max Verstappen θα είναι και πάλι ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 και η αγαπημένη πλέει σε πελάγη ευτυχίας που το «αμόρε» της είναι ο Νο 1 στην F1.

Για τα δύο επόμενα χρόνια ο  Hamilton και ο Russel θα κάθονται στα μονοθέσια της Mercedes. Τέλος στα σενάρια περί αποχώρησης του  L.Hamilton έβαλε ο Toto Wolff οποίος εκτός από καλός μάνατζερ απέδειξε ότι είναι καλός πυροσβέστης αφού με δύο συμβόλαια «έσβησε» μια και καλή τη «φωτιά».

Τι άραγε να λένε για τις καινούργιες τους παντόφλες οι Alonso και Bottas  στο ιδιωτικό τζετ. Φαίνεται πάντως οτι η “διαφήμιση” θα είχε καλά λεφτά.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης