Η είδηση υπάρχει. Αυτό δε συζητιέται. Το ενδιαφέρον των Ελλήνων επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο του αυτοκινήτου είναι μεγάλο προς τους κινέζικους κολοσσούς που ασχολούνται αποκλειστικά με την ηλεκτροκίνηση. Το γεγονός ότι κανένας από τους ενδιαφερόμενους δεν το επιβεβαιώνει προς το παρόν, είναι γιατί ακόμη βρίσκονται σε συζητήσεις. 

Οι τρείς κινέζικοι κολοσσοί στον τομέα της ηλεκτροκίνησης είναι οι NIO, BYD και ZEEKR. Πρέπει να ξέρετε ότι τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κατακλύσει τις σκανδιναβικές χώρες. Αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Είναι λογικό οι Έλληνες που ασχολούνται με τις εισαγωγές αυτοκινήτων να θέλουν να κάνουν άνοιγμα προς τους Κινέζους που έχουν κάνει τεράστια άλματα στην ηλεκτροκίνηση. Το ενδιαφέρον είναι μεγάλο. Όχι γιατί μπορεί κάποιοι να θεωρούν ότι η Κίνα είναι μια φθηνή αγορά. Αντιθέτως. Η Κίνα είναι η σούπερ δύναμη στην ηλεκτροκίνηση. Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό το «σούπερ» αλλά έτσι είναι η πραγματικότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μην νομίζετε ότι αυτό που ενέκριναν οι ευρωβουλευτές -θα έχετε ακουστά το «Fit for 55»- για μηδενικές εκπομπές ρύπων από το 2035 για όλα τα νέα αυτοκίνητα και ημιφορτηγά θα είναι άνευ οικονο9μικού αντικρίσματος από πλευράς καταναλωτών. Τα νέα μέτρα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο τις αυτοκινητοβιομηχανίες που θα πρέπει για να πετύχουν τους στόχους της ΕΕ, να κάνουν νέες μελέτες και να ξοδέψουν πολλά εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να εναρμονισθούν με τους νέους κανονισμούς. Τι σημαίνει στην πράξη αυτό; Σημαίνει ότι τα έξοδα που θα κάνουν θα μετακυλήσουν στους αγοραστές. Δηλαδή τα αυτοκίνητα θα είναι ακόμη ακριβότερα από ότι είναι σήμερα. 

Για ορισμένο αριθμό αυτοκινήτων- επιβατικών και επαγγελματικών- η Ford πέτυχε όχι μόνο την άμεση διάθεση αλλά την παράδοση των μοντέλων Focus, Puma, Kuga, Mustang Mach-E και Explorer. Το ίδιο ισχύει και για τα επαγγελματικά μοντέλα Transit Connect, Transit Courier και Ranger Raptor. Το μικρομεσαίο Focus είναι ετοιμοπαράδοτο στις εκδόσεις ST-Line X, Active και Active X. Το crossover Puma με τα κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού είναι ετοιμοπαράδοτο στις εκδόσεις ST-Line X και Vivid Ruby.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα δούμε στο κέντρο του Λονδίνου ταξί χωρίς οδηγό. Η ζωή μας αλλάζει καθημερινά. Η τεχνολογία τρέχει με απίστευτους ρυθμούς. Και εμείς -αν θέλουμε να ζούμε την πραγματικότητα- οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα.
Οι δοκιμές κράτησαν περίπου τρία χρόνια και έγιναν περισσότερα από 2.500 χιλιόμετρα σε καθεστώς δοκιμαστικής αυτόνομης οδήγηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι ερευνητές της Nissan εργάστηκαν μαζί με τους εταίρους της κοινοπραξίας ServCity ,για την ανάπτυξη ενός σχεδίου που θα βοηθήσει τις πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου να ενσωματώσουν προηγμένες τεχνολογίες αυτόνομων οχημάτων, εντός των υποδομών τους.  Στόχος της συνεργασίας Nissan-ServCity είναι μια υπηρεσία τύπου “Robotaxi” που σκοπό θα έχει την άμεση εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επιβατών στο κέντρο του Λονδίνου.

Για να γνωρίζετε το  ServCity, ένα κοινοπρακτικό εγχείρημα που υποστηρίζεται από τη Nissan και την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου, έφτασε στην φάση της ολοκλήρωσής του, αναπτύσσοντας προηγμένη τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, σε πολύπλοκα αστικά περιβάλλοντα στο Λονδίνο, ενσωματωμένο στην υποδομή της πόλης. Φτιαγμένο στην βάση ενός αμιγώς ηλεκτρικού Nissan LEAF, το συνδεδεμένο και αυτόνομο όχημα ServCity (CAV) ολοκλήρωσε με επιτυχία τις ολοένα και πιο απαιτητικές δοκιμές επικύρωσης στους δρόμους του Λονδίνου, συνδεδεμένο με το Smart Mobility Living Lab (SMLL) στο Greenwich. 

Η Stellantis επεκτείνει το δίκτυο εξέλιξης λογισμικού που διαθέτει, εγκαινιάζοντας μια νέα εγκατάσταση στην Πολωνία, την όγδοη του είδους για τον Όμιλο σε παγκόσμια κλίμακα. Η νέα μονάδα εξέλιξης λογισμικού, βρίσκεται μόλις 50χλμ. από το εργοστάσιο του Tychy, όπου κατασκευάζονται τα FIAT 500, Abarth 595/695, αλλά και το νέο Jeep Avenger.Ο νέος υπερσύγχρονος κόμβος θα απασχολεί 300 εργαζομένους και βρίσκεται στην περιοχή Gliwice, μόλις 50χλμ. από τη μονάδα παραγωγής Tychy του Ομίλου.

Το εργοστάσιο του Tychy αποτελεί μια από τις πλέον προηγμένες μονάδες του Ομίλου Stellantis σε παγκόσμια κλίμακα. Στις γραμμές παραγωγής του κατασκευάζονται τα FIAT 500, Abarth 595/695, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η παραγωγή του Avenger, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Jeep. Το σημαντικό όμως εκτός των άλλων είναι ότι ο νέος υπερσύγχρονος κόμβος θα απασχολεί 300 εργαζομένους.

Η Pirelli ανακοίνωσε ότι ο Matteo Bonciani, σε συμφωνία με την εταιρεία, αποχωρεί από την τρέχουσα ευθύνη του ως Επικεφαλής Επικοινωνίας Motorsport για προσωπικούς λόγους και ανάγκες. Η Pirelli συνεχάρη τον Matteo Bonciani για τον επαγγελματισμό και τη συνεργασία του στις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν τους τελευταίους μήνες και του εύχεται ό,τι καλύτερο για ένα επιτυχημένο μέλλον.

Η Suzuki Motor Corporation αποδεικνύει για μια ακόμη φορά έμπρακτα τις αξίες τις οποίες πρεσβεύει για αλληλεγγύη και συμπαράσταση στους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη. Με αφορμή τον καταστροφικό σεισμό που συνέβη πρόσφατα στη  Νοτιοανατολική Τουρκία, παρέχει ως δωρεά το ποσό των 10 εκατομμυρίων γιεν προς του πληγέντες.

Ο Όμιλος Suzuki παραμένει βαθιά ευαισθητοποιημένος και εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια για τα θύματα της τραγωδίας που προκλήθηκε από την φυσική καταστροφή και εκφράζει την ένθερμη συμπαράστασή του για την αποκατάσταση των πληγέντων περιοχών.

Στο πλευρό των σεισμοπλήκτων της Τουρκίας βρίσκεται και η Nissan. Προσφέρει στην Aktion Deutschland Hilft ένα εκατομμύριο ευρώ για να βοηθήσει τα θύματα του σεισμού στην Τουρκία και τη Συρία. Η Nissan Motor Co. Ltd ανακοίνωσε ότι προσφέρει ένα πακέτο βοήθειας έως και 1 εκατομμυρίου ευρώ, για τη στήριξη της συνεχιζόμενης ανθρωπιστικής κρίσης στην Τουρκία, μετά τους πρόσφατους καταστροφικούς σεισμούς στις πληγείσες περιοχές της χώρας. 

Σωστή η κίνηση του υφυπουργείου Αθλητισμού να καλέσει για τα 70 χρόνια πορείας του Ράλλυ Ακρόπολις όλους αυτούς που πρωταγωνίστησαν στο μεγάλο αγώνα που μετρά στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Στο δείπνο που έγινε σε κρητικό στέκι στη Γλυφάδα παραβρέθηκαν οδηγοί και συνοδηγοί διαφόρων ηλικιών που συνέδεσαν το όνομά τους με την πορεία του Ράλλυ Ακρόπολις .

Αλλαγή στη διοίκηση της KOSMOCAR A.E. Από τις 14 Μαρτίου 2023 ο κ. Στήβεν Σίρτης επικεντρώνεται ξανά στα καθήκοντα του συμβούλου των μετόχων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με στόχο τον εντοπισμό, διερεύνηση και ανάπτυξη νέων ευκαιριών και δραστηριοτήτων, διατηρώντας παράλληλα τη θέση του Μέλους στο Διοικητικό Συμβούλιο της Kosmocar. Έχοντας ολοκληρώσει με απόλυτη επιτυχία την αποστολή του, περνά τη σκυτάλη στον κ. Ιωάννη Εμιρζά ο οποίος από την παραπάνω ημερομηνία  αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου της Kosmocar.               

Ο κ. Ιωάννης Σ. Εμιρζάς έχει μεγάλη εμπειρία σε θέματα ηγεσίας και διοίκησης επιχειρήσεων στον κλάδο του αυτοκινήτου. Είναι κάτοχος CFA, έχει μεταπτυχιακό στα Χρηματοοικονομικά από το Πανεπιστήμιο του Nottingham της Αγγλίας και πτυχίο Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής από το Πανεπιστήμιο Πειραιά. Ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας στον τομέα των Επενδύσεων και Πωλήσεων Ασφαλιστικών προϊόντων και αργότερα στο Treasury/Dealing Room της τράπεζας.

Το 2005 ξεκίνησε τη συνεργασία του με τον Όμιλο Κοντέλλη ως Financial Controller για να προαχθεί στη συνέχεια σε Οικονομικό Διευθυντή. Συμμετείχε στην ανάπτυξη του Ομίλου με την προσθήκη στον Όμιλο και άλλων μαρκών. Επόμενος σταθμός στην καριέρα του κ. Εμιρζά ήταν ο Όμιλος Σφακιανάκη στη θέση του Οικονομικού Διευθυντή.

Το 2016 προσελήφθη από τον Όμιλο Βασιλάκη επικεφαλής Οικονομικών Υπηρεσιών της HYUNDAI HELLAS and KIA HELLAS. Το 2020 προήχθη στη θέση του Διευθυντή Διοικητικού της Autohellas/Hertz.  Ήταν υπεύθυνος για το λανσάρισμα νέων προϊόντων και υπηρεσιών όπως Electric Rent, FlexDrive, Μίσθωση Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων και Μικροκινητικότητα. 

Η οικογένεια των επαγγελματιών δημοσιογράφων που ασχολούνται με το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα (ΠΑ.ΣΥ.Δ.Α.Μ) καλωσόρισε τους νέους στο σύνδεσμο συναδέλφους Νίκο Βιτσιλάκη, Γιάννη Τσιγκρή, Κώστα Χαλκιαδάκη, Νίκο Παγιωτέλη, Σωτήρη Τσαντίλη, Γιάννη Τσάκαλο, Κώστα Παστρίμα και Γιώργο Παναγιωτακόπουλο.

Απεβίωσε ο Κωστας Καπαγιαννίδης, ο οποίος διετέλεσε επι πολλά χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Μοτοδυναμικ¨ης. Ο κ Κωνσταντίνος Καπαγιαννίδης είχε σπουδάσει Μηχανολόγος-Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο της Καρλσρούης και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Ινστιντούτο REFA της Γερμανίας.

Ήταν στέλεχος του Ομίλου S&B από το 1989 και στο διάστημα 1990-1994 διετέλεσε Γενικός Διευθυντής Μπεντονίτη. Από το 1995 έως το 1997 ήταν Διευθύνων Σύμβουλος των εταιρειών ΑΦΟΙ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΙ Α.Ε. και ΚΙΑ ΜΟΤΟΡΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. Από το 1998 έως το 2008 είχε τα καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε. Για πολλά χρόνια πάλεψε με τον καρκίνο και χθες έχασε τη μάχη. Άφησε πίσω του μια καλή παρακαταθήκη σε στελέχη που μαζί του έμαθαν και αναδείχτηκαν στο δίκτυο της εταιρίας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης