Όταν υπάρχει διάθεση και κέφι αλλάζει η λογική των εργαζομένων στο Aftersales. Η σωστή αντιμετώπιση των πελατών είναι το Α και το Ω σε μια εμπορική σχέση. Και αυτό ακριβώς το γνωρίζει πολύ καλά ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Συγγελίδη, κ. Πέτρος Πιπερίδης ο οποίος κάλεσε τους επικεφαλής των τμημάτων για να τους δώσει νέες κατευθύνσεις.
Η παρουσία των στελεχών της Opel στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Opel Aftersales ήταν σημαντική αλλά και ουσιαστική. Ο κ. Πιπερίδης με την ενεργή συμμετοχή του απέδειξε έμπρακτα τη στήριξη στο ανθρώπινο δυναμικό των συνεργατών της εταιρίας, αλλά και τη συνεχή επένδυση της Opel στο Aftersales, με στόχο πάντοτε την παροχή ολοκληρωμένων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μετά την πώληση του αυτοκινήτου.
Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Opel Aftersales έγινε στο ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport. Οι εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι των τμημάτων service και ανταλλακτικών από όλα τα μέρη της Ελλάδας έδωσαν το παρών και ενημερώθηκαν για τη στρατηγική της εταιρίας στον τομέα του Aftersales. Στο πλαίσιο των εργασιών του συνεδρίου παρουσιάστηκαν στους συμμετέχοντες οι νέες τεχνολογίες της αυτοκίνησης και το πώς αναμένεται να επηρεάσουν τον ρόλο του Aftersales στο άμεσο μέλλον.
Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μάλιστα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλα τα ψηφιακά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους, προκειμένου να προσφέρουν μία υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες τους.
Σημαντικό μέρος των συζητήσεων αφιερώθηκε σε ζητήματα σχετικά με την αδιάκοπη προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών aftersales και των δεικτών ικανοποίησης πελάτη. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η οποία παραμένει εξαιρετικά σημαντική, παρά την εκτεταμένη υιοθέτηση ψηφιακών μεθόδων επικοινωνίας.
Οι πελάτες εκτιμούν τις εταιρίες που τους σέβονται ακόμη και μετά την αγορά. Εκεί στηρίζεται η σωστή σχέση εμπιστοσύνης. Όταν οι πελάτες βλέπουν ότι οι έμποροι τον προσέχουν και τους εξυπηρετούν στη δύσκολη στιγμή το εκτιμούν και το αναγνωρίζουν. Και αυτό για μια σωστή εταιρία είναι πιο σημαντικό από την πώληση ενός αυτοκινήτου.