Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Για να γιορτάσει τα 150 χρόνια λειτουργίας του εργοστασίου Neckarsulm της Audi στη Γερμανία, η εταιρία αποφάσισε να φτάσει το restomod σε άλλο επίπεδο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν η Audi γίνει η σημερινή σύγχρονη premium εταιρία, ήταν γνωστή ως Auto Union και το εν λόγω εργοστάσιο Neckarsulm ανήκε στην NSU. Μία εταιρία η οποία κατασκεύαζε ποδήλατα, μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα ενώ στο απόγειο της, ήταν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο, ενώ πούλησε και το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα Wankel. 

Το 1969 η VW εξαγόρασε την NSU και την συγχώνευσε με την Auto Union βάζοντας τέλος στα αυτοκίνητα με την επωνυμία NSU, τα οποία συνέχιζαν να πωλούνται μέχρι το 1973. Μεταξύ αυτών των τελευταίων μοντέλων ήταν και το NSU Prinz 4, ένα δίθυρο σεντάν που κινούνταν από έναν αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 598 κυβικών εκατοστών τοποθετημένο στο πίσω μέρος, ο οποίος απέδιδε περίπου 30 ίππους.

Ερχόμαστε ξανά στο 2023 όπου η εταιρία για να γιορτάσει τα 150 έτη λειτουργίας του εργοστασίου, προχώρησε στην ηλεκτρική ανάσταση του Prinz 4. Μία ομάδα 12 ανθρώπων εργάστηκε σθεναρά στο σύνολο, το οποίο απέκτησε ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων που προέρχεται από ένα Audi e-tron του 2020. Μάλιστα στη θέση του ρεζερβουάρ, πλέον υπάρχει πακέτο μπαταριών από το plug-in υβριδικό Audi Q7 TFSI e quattro.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο concept car βασίζεται σε ένα τροποποιημένο πάτωμα από ένα Audi A1 κρατώντας, ενώ υπάρχει επίσης μια αρκετά μεγάλη πίσω αεροτομή που είναι βιδωμένη απευθείας στο roll cage, πράγμα που σημαίνει ότι περνάει μέσα από το πίσω παράθυρο. 

Το έργο πήρε το όνομα EP4, που σημαίνει “Electric Prinz 4”, και βάφτηκε σε Suzuka Grey και Brilliant Black, ενώ στο εσωτερικό, το ριζοσπαστικό ηλεκτρικό restomod είναι όσο πιο γυμνό γίνεται. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης