Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Toyota για μία ακόμη φορά πρωτοτυπεί. Ενώ πολλοί κατασκευαστές αρχίζουν να μειώνουν σε μέγεθος το πίσω παρμπρίζ (μάλιστα μερικοί θέλουν να το καταργήσουν εντελώς και η εικόνα να έρχεται μέσω κάμερας και όχι καθρέφτη), οι Ιάπωνες στο νέο 4Runner κάνουν κάτι το ιδιαίτερο.
Το εξοπλίζουν με πίσω παρμπρίζ το οποίο μπορεί να ανοίγει, σε αυτή τη νέα έκτη γενιά η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την προηγούμενη μετά από… 15 χρόνια.
Μάλιστα μία νέα εικόνα που κυκλοφόρησε η Toyota, δείχνει ένα κοντινό πλάνο του νέου 4Runner με το σήμα “Trailhunter”. Στο πρόσφατα αποκαλυφθέν Tacoma, αυτή η έκδοση διαθέτει μια σειρά από off-road αναβαθμίσεις όπως ελαστικά παντός εδάφους Goodyear 33 ιντσών, επιπλέον απόσταση από το έδαφος, ενισχυμένα σημεία ανάκτησης, πλάκες ολίσθησης και ατσάλινο πίσω προφυλακτήρα. Όπως και στο απερχόμενο μοντέλο, είναι σαφές ότι η Toyota καταλαβαίνει ότι οι πελάτες του 4Runner θα βγουν εκτός δρόμου.
Το νέο 4Runner, που βρίσκεται πλέον στην έκτη γενιά του, αναμένεται να κινείται πάνω στην πλατφόρμα φορτηγών TGNA-F της Toyota, η οποία υποστηρίζει σχεδόν κάθε φορτηγό και SUV που πουλάει η εταιρεία αυτή τη στιγμή, όπως το Tacoma, το Sequoia, το Tundra, το Land Cruiser και μοντέλα της Lexus όπως το GX και το LX.
Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει αύριο στην Ιαπωνία.
Παρόλο που η Toyota δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τις τεχνικές προδιαγραφές του επερχόμενου 4Runner, υποψιαζόμαστε ότι θα μοιράζεται τις περισσότερες επιλογές κίνησης με το Tacoma. Έτσι πιθανότατα θα διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα ως στάνταρ και υβριδική έκδοση ως επιλογή. Αυτό σημαίνει από 220 ίππους για το βασικό μοτέρ έως 326 ίππους για τα full extra υβριδικά.