Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήταν το 1970 όταν η Mercedes παρουσίασε το πρωτότυπο C111 και έκανε όλο τον πλανήτη να παραμιλά. Ένα σύνολο με άκρως αεροδυναμικό coupe αμάξωμα, πόρτες που άνοιγαν προς τα επάνω, ενώ διέθετε wankel κινητήρες (τέσσερις) τοποθετημένους στο κέντρο, έχοντας συνολική ιπποδύναμη 350 ίππων και πετυχαίνοντας το 0-100 σε 4.8 δευτ. Όλα αυτά το 1970.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ερχόμαστε στο σήμερα, όπου η Mercedes αποτίει φόρο τιμής στο ιστορικό C111, παρουσιάζοντας μία αμιγώς ηλεκτρική μοντέρνα έκδοση. Μία έκδοση που στηριζόμενη στο παρελθόν μας μεταφέρει στο μέλλον και στα άλματα της εταιρίας. Ένα concept που ξεκάθαρα δεν θα μπει στην γραμμή παραγωγής, θα δώσει όμως πολλά από τα στοιχεία του στα επόμενα μοντέλα της φίρμας.

Το πορτοκαλί χρώμα, τα διπλά κυκλικά πίσω φώτα και οι πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω είναι οι κυριότερες αναφορές του Vision One-Eleven σε σχέση με το C111. Από κει και πέρα στο νέο ηλεκτρικό αυτό hypercar χρησιμοποιείται η τωρινή σχεδιαστική γλώσσα «one bow» με καμπυλωτή σχεδίαση, LED μάσκα αλλά και αεροδυναμικό σπλίτερ.

Το άνοιγμα της πόρτας, οδηγεί τον επιβάτη σε ένα ταξίδι στο μέλλον όπου υπάρχουν bucket καθίσματα, τιμόνι τύπου F1 αλλά και επαυξημένη πραγματικότητα με τις πληροφορίες να εμφανίζονται μόνο όταν χρειάζεται και σε διάφορες επιφάνειες. Είναι ξεκάθαρο πλέον πως οι οθόνες στα αυτοκίνητα με τη μορφή που τις βλέπουμε τώρα, δεν θα μείνουν για πολλά χρόνια μαζί μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αμιγώς ηλεκτρική Vision One-Eleven διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, αξονικής ροής που σε αντίθεση με τους κινητήρες ακτινικής ροής (που εξοπλίζουν τα υπόλοιπα EV της Mercedes), έχουν 66% μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος.

Βέβαια δεν υπάρχουν τεχνικά χαρακτηριστικά και νούμερα μετρήσεων καθώς το συγκεκριμένο concept είναι για επίδειξη και όχι για την πίστα. Βέβαια, παρά το γεγονός πως δεν θα μπει στη γραμμή παραγωγής, πολλά από τα στοιχεία του θα τα δούμε στα μελλοντικά EV της μάρκας.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης