Για να αναβαθμίσει τις πελατειακές σχέσεις και την εμπειρία με τη μάρκα, η Citroën ξεκινά μια μεταμόρφωση του δικτύου των σημείων πώλησης: ειδικοί χώροι παρουσίασης, παραλαβής, πώλησης και συντήρησης.

Εξωτερικά, η διαφάνεια, η ρευστότητα και το χρώμα θα δίνουν μια απλή, εύκολα αναγνωρίσιμη εικόνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο αρχιτεκτονικό σχέδιο επελέγη από μια επιτροπή αποτελούμενη από ανώτερα στελέχη του οργανισμού Landor Citroën ανάμεσα σε δώδεκα έργα που είχαν φτάσει στην τελική φάση της επιλογής, στο πλαίσιο ενός διεθνούς διαγωνισμού μεταξύ αρχιτεκτόνων.

Το επιλεγμένο project, ενσωματώνει τη φιλοδοξία της μάρκας και προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες των σημείων πώλησης, ανεξάρτητα από την τοποθεσία, τη διαμόρφωση του χώρου ή το ύψος της επένδυσης.

Σε πέντε χρόνια, τα 8.000 σημεία πώλησης της Citroën θα αλλάξουν πρόσωπο ώστε πλέον οπουδήποτε στον κόσμο να αποτελεί για τους πελάτες της μια ευχαρίστηση το να πηγαίνουν στη Citroën.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον αριθμό 42 της Champs-Elysées, στην πιο όμορφη λεωφόρο του κόσμου, η Citroën έχει ήδη ενσωματώσει αυτό το νέο πνεύμα αρχιτεκτονικής, σε μια έκθεση ανοικτή σε όλους, η οποία έχει υποδεχτεί 2 εκατομμύρια επισκέπτες από την έναρξη λειτουργίας της το Σεπτέμβριο του 2007.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης