Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Από το 2024, εάν εκεί που περιηγείστε στο site της Amazon ψάχνοντας ακουστικά για το κινητό σας ή κάποιο βιβλίο, «πέσετε» πάνω σε κάποιο μοντέλο της Hyundai, μην παραξενευτείτε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αυτοκινητοβιομηχανία υπέγραψε συνεργασία με τον γίγαντα των διαδικτυακών πωλήσεων για να πουλάει τα αυτοκίνητά της στην πλατφόρμα της Amazon, από το 2024.

«Η Hyundai είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα προσφέρει δυνατότητα αγοράς οχημάτων της μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Amazon στις ΗΠΑ, κάτι που αποδεικνύει απόλυτα το ότι συνεχίζουμε να αναζητούμε τρόπους για να αναβαθμίσουμε το ταξίδι του πελάτη», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor Company Jaehoon Chang στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.

Πως θα λειτουργεί το «σύστημα» αγοράς Hyundai μέσω Amazon

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι έμποροι θα μπορούν να καταχωρούν τα αποθέματά τους στην Amazon. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν αναζήτηση στον ιστότοπο και να προσαρμόζουν τις αναζητήσεις τους με βάση το μοντέλο, τον εξοπλισμό, το χρώμα και τα χαρακτηριστικά. Από εκεί και πέρα, οι αγοραστές θα επιλέγουν τις επιλογές πληρωμής και χρηματοδότησης. Μετά την ολοκλήρωση της πώλησης, ο αγοραστής θα μπορεί να αποφασίσει αν θα παραλάβει το όχημα ή θα το παραδώσει ο έμπορος.

Η συνεργασία της Hyundai με την Amazon θα περιλαμβάνει επίσης την προσφορά οχημάτων με ενσωματωμένο το σύστημα Alexa από το 2025. Η λειτουργικότητα θα περιλαμβάνει φωνητικές εντολές για την αναπαραγωγή πολυμέσων, τη ρύθμιση υπενθυμίσεων και τον έλεγχο ημερολογίων. Οι άνθρωποι με τον έξυπνο οικιακό εξοπλισμό της Amazon θα μπορούν να τον ελέγχουν από το όχημά τους.

Η ανακοίνωση του προγράμματος σημειώνει επίσης ότι ενώ η Hyundai είναι η πρώτη μάρκα που συνεργάζεται με την Amazon με αυτόν τον τρόπο, πιθανότατα δεν είναι η τελευταία: “Το 2024, οι έμποροι αυτοκινήτων για πρώτη φορά θα μπορούν να πωλούν οχήματα στο κατάστημα της Amazon στις ΗΠΑ και η Hyundai θα είναι η πρώτη μάρκα που θα είναι διαθέσιμη για αγορά από τους πελάτες”.

Πρόκειται για μια μεγάλη υπόθεση και μια καινοτόμο προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο μπορούν να προσφερθούν πωλήσεις μέσω διαδικτύου, ενώ εξακολουθούν να λειτουργούν στο πλαίσιο του παραδοσιακού μοντέλου αντιπροσωπείας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης