Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Daihatsu παρουσίασε μία σειρά από concept cars τα οποία θα αποκαλύψει με κάθε λεπτομέρεια στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Τόκυο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανάμεσα σε αυτά, ξεχωρίζει με διαφορά το Vision Copen, το οποίο δεν θυμίζει σε τίποτα το ύφος και τις εκδόσεις των προηγούμενων δύο γενιών Copen. Πλέον, μετατρέπεται σε ένα κάμπριο διθέσιο σύνολο με μικρές διαστάσεις και νέα βενζινοκίνητη καρδιά 1.300κ.εκ. που συνεργάζεται με CVT κιβώτιο.

Όσον αφορά τις διαστάσεις, είναι λίγο μικρότερο από ένα Mazda MX-5 ND, με μήκος 3.835 χλστ., πλάτος 1.695χλστ. και ύψος 1.265χλστ., με μεταξόνιο 2.415χλστ. Αυτά τα στοιχεία αντιπροσωπεύουν μια σημαντική αύξηση κατά 440χλστ. στο μήκος σε σύγκριση με το Copen δεύτερης γενιάς που διατίθεται σήμερα στην Ιαπωνία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό έχει ξεκάθαρα οδηγοκεντρική σχεδίαση, με σπορ καθίσματα, ψηφιακό πιλοτήριο με αρκετά κουμπιά αφής, τόσο στη κονσόλα όσο και στο τιμόνι.

Την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, δίνει ένας 1.300άρης βενζινοκινητήρας, η ιπποδύναμη και ροπή του οποίου δεν έχουν αποκαλυφτεί ακόμα. Παραδόξως όμως δεν επιλέχθηκε κάποιο χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά αυτόματο, ενώ η εταιρία αναφέρει πως το σύνολο μπορεί να κινηθεί τόσο με κανονική βενζίνη, όσο και με συνθετικά καύσιμα.

Στο τέλος του Οκτωβρίου, όταν και θα γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκυο, θα έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Πώς σας φαίνεται μία διασκεδαστική προσέγγιση στην roadster κατηγορία με 1.300άρη κινητήρα; Να θυμίσουμε βέβαια πως από το 2013, η Daihatsu έχει αποσυρθεί από την αγορά της Ευρώπης, μία αγορά της οποία οι περισσότερες πωλήσεις είχαν γίνει στη χώρα μας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης